The Masked Singer

The Masked Singer

Hoe ze dieje Champignon week na week blijven meenemen zuiver omdat dat een sympathiek figuurke is...onbegrijpelijk, want dat was echt gigantisch slecht gezongen.
Minotaurus toch ook? Raaf met voorsprong het beste gezongen gisteren, en dan wint Minotaurus dat duel? da's gewoon vreemd.

Zou die Karen Damen het via via geweten hebben?

Want madam zei Veronique met als reden, zomaar een gok.
Dan hebt ge niet goed geluisterd want Karen Damen gaf een stuk of 3 redenen waarom dat ze dacht dat het Veronique was. 1 omdat V. ooit modellenwerk voor het merk Triumph gedaan had. Kan me de andere redenen ff niet herinneren. Volgens mij is het een fervent speurder 😊

Dan hebt ge niet goed geluisterd want Karen Damen gaf een stuk of 3 redenen waarom dat ze dacht dat het Veronique was. 1 omdat V. ooit modellenwerk voor het merk Triumph gedaan had. Kan me de andere redenen ff niet herinneren. Volgens mij is het een fervent speurder 😊
+ deelname aan De Grote Sprong én een Franse 'r' dacht ik. Dus dat was inderdaad niet zomaar een gok.

Minotaurus toch ook? Raaf met voorsprong het beste gezongen gisteren, en dan wint Minotaurus dat duel? da's gewoon vreemd.
Idd vreemd dat een geroutineerde zangeres minder goed zou zingen dan een 2 de range acteur. Zeker niet slecht gezongen van Van Looveren, maar zingt logischerwijs minder goed dan Coely. Dat stemmen vaak heel bizar.

Verdorie, Coolguy brengt me hier in de war. Hij had een stukje gehoord van Minotaurus en zei "Da's de Franky van de Backeljaus" en met die hints naar de Familie Backeljau, twijfel ik nu. 🙈

De figuranten bij FC de Kampioenen komen maw dus veel meer in beeld dan deze bv.
Maar zijn die figuranten ooit de Franky Backeljau geweest, ik dacht het niet.

En geef nu toe, het zijn vaak deelnemers die terug wat in de spotlights willen staan of iets/zichzelf willen promoten die meedoen.

Maar zijn die figuranten ooit de Franky Backeljau geweest, ik dacht het niet.

En geef nu toe, het zijn vaak deelnemers die terug wat in de spotlights willen staan of iets/zichzelf willen promoten die meedoen.
Paul Maes heeft ook meegedaan in Crimi Clowns. En W817, als is dat ook al wel even geleden. En iets recenter LikeMe. Maar nooit echt een grote rol.
Zat ooit in een boyband en bracht nadien solo deze deze single uit:
Maar lijkt me niet voldoende te kunnen zingen om Minotaurus te zijn.
Ik blijf toch bij Jan Van Looveren...

Edit:
allee, ik zal deze er ook bij smijten :unsure: :biglaugh:

Vandaag zou Minotaurus er uit moeten liggen. En achteraf was er een beef tussen hem en Kamal. Omdat Kamal blijkbaar nogal grof was over hem in de jury. Al zullen die stukken er wss zijn uitgeknipt.

Terug
Bovenaan