Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*denkt spontaan aan (de man van de echte stem van) Milli Vanilli*Straf wel dat men op basis van een zangstem de huiskleur kan bepalen.

Een zwarte stem kan je er toch meestal wel uithalen, vooral als ze laag zingen. Enkel bij Billy Ocean was ik indertijd volledig verkeerdStraf wel dat men op basis van een zangstem de huiskleur kan bepalen.

Als ik naar Nina Simone luister hoor ik precies toch geen Belg zingen. Idem met Barry White, Stevie Wonder , Ray Charles, Marvin Gaye etc.Straf wel dat men op basis van een zangstem de huiskleur kan bepalen.
Ik had dat dan weer bij Jimi Hendrix dat ik verschoot de eerste keer dat ik vernam dat dat geen blanke wasEen zwarte stem kan je er toch meestal wel uithalen, vooral als ze laag zingen. Enkel bij Billy Ocean was ik indertijd volledig verkeerd![]()

Ja hallo, en nog geen beetje.Straf wel dat men op basis van een zangstem de huiskleur kan bepalen.

Blijkbaar heeft Julie VdS vanmorgen per ongeluk op Q-Music verklapt wie de finale haalt. Ik heb niet goed gehoord wat ze zei, maar daarop trok Maarten Vc direct de conclusie, en aan haar verbouwereerde reactie te horen zal het wel kloppen en was het kwaad geschied. Ik zei nog tegen mijn dochter dat dit wel in de kranten ging komen, maar op HLN opvallend stil, maar misschien worden ze wel gevraagd om het stil te zwijgen.
Raaf zou blijkbaar de finale halen.

Da’s toch voorspelbaar? Heel die show wordt gestuurd zoals zij willen. Skiwi ging da nooit winnen bvBlijkbaar heeft Julie VdS vanmorgen per ongeluk op Q-Music verklapt wie de finale haalt. Ik heb niet goed gehoord wat ze zei, maar daarop trok Maarten Vc direct de conclusie, en aan haar verbouwereerde reactie te horen zal het wel kloppen en was het kwaad geschied. Ik zei nog tegen mijn dochter dat dit wel in de kranten ging komen, maar op HLN opvallend stil, maar misschien worden ze wel gevraagd om het stil te zwijgen.
Raaf zou blijkbaar de finale halen.
Wss wordt ne minuut voor de ontmsakering vanalles in zijn oortje gefluisterd.Ge gaat me nu niet wijsmaken dat Jens weet dat Kath in Istanbul woont omdat Driesje sinds een paar maanden bij Galatasaray voetbalt.

Inderdaad, op die manier kan echt iedereen meedoen.Amai, net eens herbekeken. Het level aan autotune is toch echt niet te harden dit seizoen. Zelfs met pak af herken ik de stem van soaperstar niet in dat gezang.![]()
Het is alleszins fameus bewerkt ja. Maar dat is al langer geweten hoor. Al is het dit seizoen precies nog een tikkeltje erger.Ik ben er van overtuigd dat wij studio-opnames horen. No way dat die zo klinken in dat pak.
Ge zijt er boenk op.Ik kijk achteraf en ik had net plaats reactie geklikt toen het op het scherm kwam.
Soit voor Hippo: Johannes Genard van School is Cool
De ultieme tip niet verraden hé.
Irritant overigens hoe hij bij 1 camera heel duidelijk naar boven keek voor zijn autocue.
.