The Masked Singer

The Masked Singer

Nog maar eens gebleken dat niemand hier deftig kan raden en ge obv die tips ge het werkelijk nooit kunt raden.
Daarom dat Angèle ook veel te obvious is voor Raaf bv.

Die tips kunnen uw gedacht bevestigen, maar als je totaal geen idee hebt dan ga je met die tips niet ver komen en al zeker niet als het gene zanger is. Op een enkeling na mss gaat niemand op Timmy komen met deze tips. Goud kan op zoveel dingen slaan, 94 idem... Tenzij je mss uren opzoekingswerk gaat doen, maar dan nog.

Bij Leeuw tonen ze daar die foto's van leeuwen, 2 volwassen leeuwen en 3 welpen. sindsdien staar ik er mij een beetje op blind dat het iemand met 3 kinderen is. maar dan vallen quasi alle genoemde namen af.

Mummie, om terug te gaan op vorige keer, met die slechte ex. blijkbaar is de scheiding van Barbara Sarafian zelfs in de strafrechtbank geëindigd.

Bij Raaf: Selah Sue haar echte naam is Sanne Putseys (al vond ik die tip er wel heel dik opleggen). die heeft ook wel een heel groot stembereik. en ze neemt volgens wikipedia (altijd waar volgens den Andy) magic mushrooms tegen haar depressie, dus haar duel tegen champignon? ook een tip?

Champignon, ik zou het echt niet weten, tbh. Kamal Kharmache is weer dik he, die zie ik niet constant zo springen, in zo'n warm pak.

Soaperstar lijkt mij zo iemand op Tomorowland DJ't, maar meer omdat ze een BV is, dan omdat ze een goeie DJ zou zijn...

en Timmy Simons, ik vond het wel cool :coolbrows:

ik moet ook zeggen: voor het seizoen had ik wat schrik voor Jens Dendoncker als presentator, maar zijn "onnozelheid" pas toch beter bij dit programma als de Niels.

Laatst bewerkt:
Die zijn stem is zelfs als hij spreekt toch compleet anders dan normaal? Klinkt wel hees, kan ook.
Edit: dus na anderlecht nu ook club weer niet kunnen winnen ☹️

Laatst bewerkt:
In behind the mask zie je moment dat familie naar aflevering kijkt. Ze hadden het uiteraard direct door. Bij de clues ook al.

Voor Raaf verwijzen zowat alle tips naar Angèle, al die royale verwijzingen (Angèle van Laeken), dat document dat ze tekent met Oui & Non is ook een nummer van haar,...

Maar hebben al die mensen die dat denken al ooit een liedje van Angele gehoord?

Is imo duidelijk Coely. Bizar dat niemand dat vermoeden heeft.

bwa, Coely heb ik ook aan gedacht, maar kan die zo goed zingen als in de eerste aflevering? da's toch vooral een rapster?

*edit* ja, dus

Laatst bewerkt:
Coely haar album heet different waters en je zag 3 verschillende soorten waters op tafel staan.
De vraag is of dat te obvious is of niet. Lijkt me wel een tip die echt kan zijn en niet veel mensen doorhebben.

Coely haar album heet different waters en je zag 3 verschillende soorten waters op tafel staan.
De vraag is of dat te obvious is of niet. Lijkt me wel een tip die echt kan zijn en niet veel mensen doorhebben.
Zelfde met twee songs van Loic Nottet in aflevering 1: Rhythm Inside en Million Eyes. Die laatste is trouwens een goede song om eens te beluisteren indien je twijfelt of het hem wel kan zijn.

Zaten er in aflevering 1 trouwens tips in die naar Coely kunnen wijzen? Want na verloop van tijd steken ze er ook tips op basis van de mogelijke verdachten, die je in aflevering 1 natuurlijk nog niet hebt.

Zelfde met twee songs van Loic Nottet in aflevering 1: Rhythm Inside en Million Eyes. Die laatste is trouwens een goede song om eens te beluisteren indien je twijfelt of het hem wel kan zijn.

Zaten er in aflevering 1 trouwens tips in die naar Coely kunnen wijzen? Want na verloop van tijd steken ze er ook tips op basis van de mogelijke verdachten, die je in aflevering 1 natuurlijk nog niet hebt.
In aflevering 1 zullen ze u eerder in een bepaalde foute richting duwen met obvious tips om de jury/het publiek gewoon te beïnvloeden. Zie bijvoorbeeld Angèle waar ikzelf in getrapt ben. Gisteren toch ook weer duidelijk OUI & NON.
Ik ken die Loïc Nottet amper maar die tips zijn ook te simpel. Gewoon een woord dat gezegd wordt vertalen is te simpel.

Soaperstar is ook zo. Al die tips zijn zo obvious voor Anouk Matton.
-influencer
-glitter en glamour leven
-dj op tomorowland
-hele wereld afreizen
-regi

Ik ken haar stem niet en weet wel dat ze iets kan zingen dus het kan ze wel zijn maar dat zou te simpel zijn. Mijn vrouw zei na 1 sec al dat ze denkt dat dat Anouk is door haar smalle beentjes.

Om nog maar te zwijgen van dat reddingsvest in aflevering 1 om u immens te pushen richting Julie Vermeire.

En :rofl: met wetenschapper Timmy Simons. Schitterend.

Ik moet wel zeggen dat ik me dit jaar niet echt erger aan de jury , Jens die dat beter doet dan Niels, alsook betere kandidaten die niet uit de boring VTM pool komen. Een Jonas Van Geel of Natalie Meskens zou ik verwachten. Ik ben blij met de 3 die afgevallen zijn aangezien het niet voor de hand liggende namen zijn.

Bij Raaf zeiden ze trouwens als tip dat haar celebrity crush Jan Vertonghen is. Dat zou toch heel flauw zijn om zoiets te doen bij een vent die hetero is.

Laatst bewerkt:
In aflevering 1 zullen ze u eerder in een bepaalde foute richting duwen met obvious tips om de jury/het publiek gewoon te beïnvloeden. Zie bijvoorbeeld Angèle waar ikzelf in getrapt ben. Gisteren toch ook weer duidelijk OUI & NON.
hebben ze daarvoor niet gewoon Andy "is dat een brochette? alles is een tip!" Peelman?

Namen lijken alleszins ook beter geheimgehouden. We zijn nu al 3 afleveringen ver, en al 3 afvallers waarvan ik de naam nog niet tegengekomen was. Vorig seizoen wist ik voor de 2de aflevering al alle namen. Niet omdat ik ze zelf zo goed herkende, maar gewoon op basis van wat hier en elders gepost was. Ik was net niet in de top 100 van de Guessing Game, dus blijkbaar had het niet veel gescheeld of ze hadden me uitgenodigd :D. Al denk ik niet dat ik zou geweest zijn. Lijkt me veel leuker om dat nu allemaal te gaan moeten raden, dan bij de opnames zelf en dan nu je kas te moeten opfretten omdat ge een NDA getekend hebt :).

Terug
Bovenaan