The Masked Singer

The Masked Singer

Niets mis met geen fan te zijn van het programma! Je kunt gerust vernietigende reviews erover schrijven. Maar verwacht dan niet dat er veel volk je gelijk gaat geven.
Enfin. Een discussie gaan houden over de zin en onzin van dit specifiek programma lijkt me dan wel overbodig. Dan kan je gerust een nieuwe thread opstarten waar je al je nauwkeurig uitgeschreven argumenten kunt plaatsen.

Hier willen mensen vooral babbelen, zeveren over dit programma.

bdb.jpg

Laatst bewerkt:
Jammer dat die Skiwi eruit is, een van de enigste leuke pakjes voor mij, naast Champignon, Groot Licht en de Raaf. En mss diene schele Leeuw (wel heel erg Lil Nas X).

Vind sommige pakken van mindere kwaliteit dit keer. En van mij mag die Soaperster eruit juist omdat dat kostuumpje zelf al lijkt op Eline De Munck. Sorry Eline maar ik heb een onterechte irritatie als ik u zie of. denk te zien.
Ik heb al willen opmerken, hoe lomper en groter het pak, hoe groter de kans is dat het iemand is die niet kan zingen en/of performen.

Monster - Bart Somers
Andy Peelman - Duiveltje
Aap - Ruth Beeckmans (dat viel nog mee)
Cycloop - Bart Cannaerts
Radijsje - Erik Van Looy
Roos - Yanina Wickmayer
Skiwi - Herman Verbruggen

Enkel Libelle - Dina Tersago had een bewegelijk kostuum.
Ik denk dat we voor Groot Licht, Champignon en Hippo ook mogen kijken naar die kant.

Ik heb al willen opmerken, hoe lomper en groter het pak, hoe groter de kans is dat het iemand is die niet kan zingen en/of performen.

Monster - Bart Somers
Andy Peelman - Duiveltje
Aap - Ruth Beeckmans (dat viel nog mee)
Cycloop - Bart Cannaerts
Radijsje - Erik Van Looy
Roos - Yanina Wickmayer
Skiwi - Herman Verbruggen

Enkel Libelle - Dina Tersago had een bewegelijk kostuum.
Ik denk dat we voor Groot Licht, Champignon en Hippo ook mogen kijken naar die kant.
Het is mij ook opgevallen dat de dure imposante kostuums gegeven worden aan de goeie zangers/finalisten.

Das raar :unsure:

Laatst bewerkt:
Het is mij ook opgevallen dat de dure imposante kostuums gegeven worden aan de goeie zangers/finalisten.

Das raar :unsure:
Met een jury die op het einde nog maskers kan redden, kan er zoveel gefoefeld worden en zullen die duurdere kostuums er zo wel in blijven en renderen. 🤷‍♀️

Productie zal ook wel influisteren wie moet blijven.

Plus die goede zangers zijn sowieso al spectaculairder met de uithalen die ze vocaal kunnen doen. Waardoor ze sneller zullen doorgaan.

Net nog eens naar het groepsnummer geluisterd, daar zitten minder effecten op de stemmen heb ik de indruk.
Raaf is toch zo hard een man, en Leeuw is een jonge gastje (iemand van LikeMe(?) en consoorten).

Net nog eens naar het groepsnummer geluisterd, daar zitten minder effecten op de stemmen heb ik de indruk.
Raaf is toch zo hard een man, en Leeuw is een jonge gastje (iemand van LikeMe(?) en consoorten).

Klopt volledig wat ge zegt.

Groot licht hoor ik hier precies wie het is : Henk Rijckaert. Dacht eerst altijd Steven Van Gucht.

Henck is volgens Wikipedia ingenieur en gaf les fysica en biologie. En op YouTube doet die altijd expertmenten en DIY. Tip wetenschapper klopt dus en is niet te obvious zoals een Lieven Scheire.

Ik kan er natuurlijk ook los langs zitten:rofl:

Laatst bewerkt:
Ik heb de indruk dat het publiek bij de reveal in de zaal mag blijven zitten dit seizoen of hebben ze het gewoon wat beter gemixt om het lege zaalgevoel weg te krijgen?

Marc Coucke had ik niet verwacht

De volgende namen denk ik voorlopig :

Mummie : Evi Hanssen
Soaperster : Laura Tesoro (vooral door groepsnummer)
Leeuw : Maksim Stojanac
Groot Licht : Herman Brusselmans (in het filmpje zie je biografie en op de achtergrond Einstein , Brusselmans heeft een boek met Einstein in de titel)
Foxy Lady : Danira
Tovenaar : Aaron Blommaert
Vlinder : Anouk Matton (hulp van extra tip)

Champignon : totaal geen idee
Raaf : ik denk nog altijd een vrouw
Hippo : wielrenner door de tip van scheerapparaat
Kosmos : iemand die bezig is met yoga maar niet de typische namen zoals Ingeborg of Nathalie Meskens
Minotaurus : totaal geen idee

Minotaurus lijkt me toch echt Alex Agnew te zijn. Klok van één stem en zelfs de manier van bewegen deed me aan hem denken. Hij verstaat ook Nederlands omdat hij meteen blij reageerde na commentaar van Tine. Geen international dus.

Kosmos: Eva Gruyaert. Heeft Vlaanderen vakantieland gepresenteerd, start to run, start to yoga. Woont in Deinze (ca 12km van West Vlaanderen?). Die loopschoenen in haar tip bevestigen mijn vermoeden

Terug
Bovenaan