Ik kwam is kijken of er een thread was hier om mijn commentaar na de aflevering van vrijdag gezien te hebben neer te komen schrijven. Had gedacht dat er nog wel enkelen zouden zijn die hier brandhout van maakten maar dan vind ik een thread van 57 pagina's.
Bijgevolg heb ik zopas uurtje moeten kokhalzen hierdoor. Bijna zo hard als van dat programma zelf. Wat een cringefest buchtprogramma zoals alleen VTM ze kan maken met de welgekende zelfverheerlijking van hetzelfde selecte clubje 'BVs' (fucking Andy -15 jobs 0 talenten- Peelman als uitschieter).
Dan nog het zingen zelf: wat heeft dit zelfs nog met zingen te maken? Autotune erop en bijna alles klinkt goed. Dan die idiote jury die tussendoor zever aan het brallen is (en ze mixen dit nog los door gezongen tekst door ook). Beginnen ze nadien compleet irrelevante namen op te noemen -hahahaha das een goeie bahaha Ben Weyts-. Fucking hell zeg.
Bon, op zich een slecht VTM programma is niets nieuws. Nu dat ik zie dat hier op 2(?) afleveringen 57 pagina's zijn, da's redelijk schokkend. Op het Flairforum verwacht ik dat, maar hier?
Conclusie is dat dit programma dient voor de fragiele ego'tjes van de Bv's nog wat op te smukken zodat ze op zichzelf kunnen blijven masturberen wanneer ze zichzelf nog eens op VTM zien. Ik zou gokken dat dit programma gemaakt zou zijn voor kinderzenders. Ik neem aan dat dit US import is, want zoiets slechts verzinnen de communicatiewetenschappers die hun stage bij VTM lopen zelfs niet. Bij deze is het ook duidelijkwaarom Lauren Versnick weg is van Jens Dendoncker namelijk een acuut gebrek aan ambitie en zelfrespect.
Dat de tiktoktieners hier graag naar kijken snap ik nog, die weten niet beter en worden dagelijks blootgesteld aan zo mogelijks nog groter vergif zijnde 'influencers' en anderen die denken dat ze uniek of origineel zijn. Maar blijkbaar valt het dus ook goed in de smaak bij mannen van 20+. Heb eens een lijst gemaakt van de commenters zodat ik van hen toch zeker niet nog een post serieus neem hier. Dat zouden ze beter zelf ook niet doen, en eindelijk (nog) eens iets anders nemen. Soit, ik begrijp weer waarom er zoveel shit op Netflix verschijnt.
0/10 en iedereen die dit een aanvaardbaar programma vindt een psychologisch examen voor ze zich in het verkeer begeven.
Enig gevoel voor ironie is noodzakelijk om deze post te kunnen plaatsen als fan.
Edit: zie nu dat het om een thread van vorig seizoen gaat ook. Soit punt/review blijft geldig. 50 pagina's teveel.