The Masked Singer

The Masked Singer

Ging Linda Mertens niet wellicht één van de kandidaten zijn dit jaar? (Had dat precies ergens gehoord, weet niet meer waar...)

Of Stijn Meuris (is amateur-astronoom, en kan zingen)
Of echte prof en groot masker-fanaat Van Ranst.

(Maar ik denk toch ook in de eerste plaats Scheire)

Ik bekijk de shows niet, puur persoonlijk kan ik de hoeveelheid ‘yay hoera’ niet aan maar de kostuums zijn wel fantastisch, ik denk als kind dat ik een moord zou gedaan hebben voor zo een pak.
Gaan ze hier ook Masked Dancer doen, denk je? Toen ik dat zag, had ik wel zo iets van ‘wat is het volgende, The Masked Lego Bouwer’? Maar los daarvan vind ik dit toch ook een leuker concept dan de zoveelste ‘ik doen dees voor ons mama’ wedstrijd voor amateurs. Al is mijn enige probleem met die wedstrijden dat het de laatste jaren zo nutteloos lijkt, er zijn er maar een mini fractie die ook effectief een beetje naam kunnen maken. The Voice, bijvoorbeeld, dat brengt een winnaar nu toch eens niks op.

tgoh, da's discutabel. Camille, die vorig jaar gewonnen heeft: dat was toch ook een boost voor haar populariteit, net voor het succesjaar dat ze gehad heeft?
en Sandra Kim, ik denk niet dat die zo veel optrad in Vlaanderen? stond vorig jaar wel op de Gentse Feesten, oa.

dus "het levert niks op", ik vind dat niet de juiste uitdrukking. het is gewoon goed voor uw marketability als performer. meer boekingen, meer fans, etc.
misschien niet enkel omdat ze winnen, deelname zal ook wel al een boost geven.

tgoh, da's discutabel. Camille, die vorig jaar gewonnen heeft: dat was toch ook een boost voor haar populariteit, net voor het succesjaar dat ze gehad heeft?
en Sandra Kim, ik denk niet dat die zo veel optrad in Vlaanderen? stond vorig jaar wel op de Gentse Feesten, oa.

dus "het levert niks op", ik vind dat niet de juiste uitdrukking. het is gewoon goed voor uw marketability als performer. meer boekingen, meer fans, etc.
misschien niet enkel omdat ze winnen, deelname zal ook wel al een boost geven.
Maar Camille had wel al een brede fanbasis, #LikeMe is een gigantisch succes en was dat al voor TMS. Sandra Kim, die won het Songfestival, dat is echt een big deal. Ik had het nu echt op de winnaars van onze nationale wedstrijden. Na een Natalia en die Wim, echt veel ‘carrières’ komen daar toch niet uit. Ja, ze gaan idd met ‘winnaar van The Voice’ kunnen uitpakken en waarschijnlijk wel hun aantal optredens per jaar kunnen doen in een getal dat ze kunnen zeggen ‘mijn job? Oh, ik ben professioneel artiest’. Maar een ster, hetgeen toch een groot deel van de aantrekking is om te willen winnen in zo een wedstrijd, dat zit er toch niet meer bij sinds we jaarlijks zo een competities krijgen. En ze gaan ook geen salaris van BG standaarden trekken met de optredens die ze kunnen doen. Het wegnemen van de mystiek - vroeger stond iemand plots op het podium, nu weet je van meet af aan ‘ah, die gaat tot 17u boekhouden en komt dan naar Vilvoorde en zijn vrouw komt mee maar zijn zoon heeft trompetlessen etc etc’ - dat maakt een groot verschil ook. Enfin, tl;dr ik denk dat The Voice droom en werkelijkheid keihard doet binnenkomen.

Ging Linda Mertens niet wellicht één van de kandidaten zijn dit jaar? (Had dat precies ergens gehoord, weet niet meer waar...)

Ik denk dat die naam hier gewoon eens in het topic gevallen is als wilde gok omdat de eerste aankondiging van het nieuwe seizoen (ivm dat Jens Dedoncker nieuwe presentator wordt) in het najaar in dezelfde week viel als de artikelen over Linda die in het najaar terug begonnen was met optreden in het buitenland.

Nog geen omschrijvingen gelezen of stemmen beluisterd maar om de een of andere reden ben ik ervan overtuigd dat Danira en Alex Agnew dit seizoen zullen meedoen.

Beiden vond ik vreemd reageren toen het eens onverwachts over The Masked Singer ging. Danira in de slimste mens, Alex in zijn podcast toen Xander De Rycke en Jens Dendoncker te gast waren.

En wie wordt de obligate politicus van dit seizoen? Gokje: Sammy Mehdi.

Nog geen omschrijvingen gelezen of stemmen beluisterd maar om de een of andere reden ben ik ervan overtuigd dat Danira en Alex Agnew dit seizoen zullen meedoen.

Beiden vond ik vreemd reageren toen het eens onverwachts over The Masked Singer ging. Danira in de slimste mens, Alex in zijn podcast toen Xander De Rycke en Jens Dendoncker te gast waren.

En wie wordt de obligate politicus van dit seizoen? Gokje: Sammy Mehdi.
Alex zou me zeer zwaar verbazen, die is toch eerder met Play4 gelinkt dan VTM? en die heeft het voor zijn populariteit ook niet nodig.

Danira lijkt me ook grote kanshebber idd.

Nu nog de vraag welke politieker ze deze keer gevonden hebben? Bartje De Wever in een pandapak? :biglaugh:

Agnew zat ook bij James de musical, presenteerde Fear Factor en zit regelmatig in panelshows dus het lijkt wel dat hij de laatste tijd meer open staat voor dat soort entertainment.

Terug
Bovenaan