The Masked Singer

The Masked Singer

z

Waarom zou Vooruit sponsor van de VTM zijn? Omdat er iemand die door de productie gevraagd is om mee te doen er al een aantal afleveringen inzit?

Politiekers doen toch al lang mee aan entertainmentprogramma’s, das toch niets nieuws?
Dat was dan ook een beetje cynisch geschreven? Ging eerder over het feit dat ze konijn die niet kan zingen verkiezen voor schorpioen. Dus schreef ik... Vooruit sponsort de VTM zeker.

Betreft die politiekers ja, je hebt een punt maar hij is, net zoals Bart ten tijde van zijn succes, nog al veel en dominant in media. Wat zijn goed recht is maar ik vind dat niet nodig 🙂

Hoe laat dit uitschijnen dat het live is?
Iedereen weet dat het niet live is.
Ze hebben gewoon tijdens de opnames van de finale een stuk met de robots opgenomen en was het zo geweest dat de mensen niet massaal gereageerd hadden op dat bericht, dan hadden ze dat stuk er gewoon tussenuit geknipt.

Euhm het is het VTM-publiek he, ge weet wel, dat publiek waarbij ge ook mensen hebt zitten die in de supermarkt acteurs of actrices verbaal beginnen aan te vallen omdat ze misnoegd zijn over diens slechte daden in Familie.

Mensen zoals u en mij kijken ook wel VTM waardoor het gemiddelde IQ serieus omhoog wordt getrokken, maar er zijn nu eenmaal ook een deel kijkers die nogal goedgelovig en niet zo heel erg slim zijn.

Het is toch niet omdat de helft van je publiek zo naïef is van alles te geloven en te slikken, dat je de andere helft moet schofferen. Dat gedoe met die Instagram foto om Robots terug te krijgen, terwijl iedereen weet dat dat vorige zomer opgenomen is (komt zelfs expliciet aan bod in Behind The Mask), en die Instagram foto van gisteren dus 0,0 invloed had, is toch echt te belachelijk voor woorden. Nog belachelijker dan dat telefoontje naar Guga Baúl.

Ik kijk ook nog maar omdat mijn dochter dit persé wil zien, maar de mama is al afgehaakt toen Johnny Logan naar huis gestuurd werd. Die keuzes van de jury zijn altijd zo tenenkrullend, en dan gechoqueerd zijn als pakweg Robots eruit vliegen, terwijl de jury het eerste woord krijgt *facepalm*. En kom aub niet af met 'het gaat om de act, niet om de zang'.

Iets anders dat ik me niet meer van de indruk kan ontdoen, is dat de jury gewoon op voorhand al een lijst met namen gekregen heeft waaruit ze kunnen kiezen. Kom zeg, hoe vaak is Danira nu al niet teruggekomen, zelfs voor verschillende maskers ?! En hoe vaak komen dezelfde namen niet terug, waarbij ze als enige argument kunnen geven 'ja, die heeft wat dezelfde postuur' *facepalm*. Met de logica die de jury aanwendt om te gokken, kun je nog elfendertig andere BV namen verzinnen die nog nooit genoemd zijn, me dunkt.

Waaaaaaaah Klaasje Meijer :love2:

Ze heeft alleszins het mooiste paar kijkers in showbiz-land. :)

Ten slotte nog over Ridder... Ik zie nu ook op Twitter bijna iedereen ervan overtuigd zijn dat dit Clara Cleymans is, maar ik zou de link naar De Ridder dan toch echt veel te obvious vinden. Is er ergens eigenlijk een filmpje van Clara Cleymans die Engels zingt ?

PS: wat voor weggegooid geld van Ritchie overigens om dit programma te sponsoren met product placement. Ik heb echt nog geen enkele keer iemand van de jury er zien van drinken. Slechtere reclame kan bijna niet :p.

Het duurt te lang en te veel reclame ertussen.
Maar ik kan het wel nog smaken voor de optredens.

Maar als konijn King Connah is dan moet ik hem toch complimenten geven, je moet het maar doen en het is ook niet dat het echt slecht is.

Het duurt te lang en te veel reclame ertussen.
Maar ik kan het wel nog smaken voor de optredens.

Maar als konijn King Connah is dan moet ik hem toch complimenten geven, je moet het maar doen en het is ook niet dat het echt slecht is.
ik snap zelf niet waarom ik graag kijk eigenlijk.
ik heb niet echt iets met de muziek, in 80% van de gevallen.
ik ken nauwelijks BV's, de meeste namen die ik hoor vallen moet ik opzoeken
de jury is irritant (vooral Karen, Andy en Ruth)
en die Niels vind ik overrated.

en toch kijk ik elke week er zelfs naar uit :lol:

Euhm het is het VTM-publiek he, ge weet wel, dat publiek waarbij ge ook mensen hebt zitten die in de supermarkt acteurs of actrices verbaal beginnen aan te vallen omdat ze misnoegd zijn over diens slechte daden in Familie.

Mensen zoals u en mij kijken ook wel VTM waardoor het gemiddelde IQ serieus omhoog wordt getrokken, maar er zijn nu eenmaal ook een deel kijkers die nogal goedgelovig en niet zo heel erg slim zijn.
Dat is toch wel een argument dat totaal nergens op slaat. En als je dat echt wilt voeren, dan is dat zelfs iets dat je veel meer hoort van het één publiek ivm thuis en andere series.
Ten slotte nog over Ridder... Ik zie nu ook op Twitter bijna iedereen ervan overtuigd zijn dat dit Clara Cleymans is, maar ik zou de link naar De Ridder dan toch echt veel te obvious vinden. Is er ergens eigenlijk een filmpje van Clara Cleymans die Engels zingt ?

PS: wat voor weggegooid geld van Ritchie overigens om dit programma te sponsoren met product placement. Ik heb echt nog geen enkele keer iemand van de jury er zien van drinken. Slechtere reclame kan bijna niet :p.
Er zijn clipjes te vinden van Clara waarin ze in het Engels zingt, maar dat is zijn dan imitaties uit tegen de sterren op, dus dat is niet haar eigen normale stem die ze dan gebruikt.
Ik zit heel de tijd met Brahim in mijn hoofd voor Konijn :p
Ik ook sinds enkele afleveringen.

En dan even over het doorgaan van Konijn naar de finale. Vorig jaar was suikerspin ook beter dan wolf, toch is wolf doorgegaan naar de finale, puur omwille van de act.

Hoe laat dit uitschijnen dat het live is?
Iedereen weet dat het niet live is.
Ze hebben gewoon tijdens de opnames van de finale een stuk met de robots opgenomen en was het zo geweest dat de mensen niet massaal gereageerd hadden op dat bericht, dan hadden ze dat stuk er gewoon tussenuit geknipt.

Iedereen hier weet dat het niet live is... Als ik afga op posts op social media of gesprekken tussen familie en collega's merk ik dat er toch nog veel mensen zijn die denken dat het nu wekelijks wordt uitgezonden.

Iedereen hier weet dat het niet live is... Als ik afga op posts op social media of gesprekken tussen familie en collega's merk ik dat er toch nog veel mensen zijn die denken dat het nu wekelijks wordt uitgezonden.
Als we afgaan op sociale media zijn er mensen die denken dat de aarde plat is, dat Corona een hoax is en dat de oorlog in Oekraïne fake is en in scène gezet door acteurs.

En dat laatste stuk zou je toch zelf nog eens moeten herlezen "... denken dat het nu wekelijks wordt uitgezonden."
Bij mijn weten wordt het effectief wekelijks uitgezonden, het is alleen al van vorig jaar opgenomen.

Als we afgaan op sociale media zijn er mensen die denken dat de aarde plat is, dat Corona een hoax is en dat de oorlog in Oekraïne fake is en in scène gezet door acteurs.

En dat laatste stuk zou je toch zelf nog eens moeten herlezen "... denken dat het nu wekelijks wordt uitgezonden."
Bij mijn weten wordt het effectief wekelijks uitgezonden, het is alleen al van vorig jaar opgenomen.

Je weet goed genoeg wat ik met dat laatste deel bedoelde :sarcastic:

Je weet goed genoeg wat ik met dat laatste deel bedoelde :sarcastic:
Het gaat er niet "wat je bedoelde", maar om wat je gezegd hebt.
Zeg dan gewoon wat je bedoeld he.

Mensen die zeggen "Jamaar je weet toch wat ik bedoelde", waarom zeg je dan gvd iets anders dan wat je bedoelde? Een plots herseninfarct waardoor je niet meer wist wat je deed?
(Sorry, is niet op jou persoonlijk gericht, maar dit is een situatie die ik tegenwoordig zo vaak tegenkom

Vanmorgen nog eens OT gehoord op QMusic, en zoals iemand al zei: dat is toch echt niet Miss Poes, want ze heeft een veel te zachte stem. Hetzelfde vind ik overigens ook over Pommelien Thijs. Al vind ik het dan echt wel belachelijk dat ze geboortedatum van Pommelien in een van de filmpjes steken.
Overigens zie je het ook aan alle gokken van de jury. Die kijken bijna nog puur naar de tips en gestalte e.d. Maar qua stem zitten ze er toch vaak totaal naast. Of hebben ze het wel goed, maar zeggen ze dan dat de stem niet klopt, zoals bij Klaasje :wallbash:. Vanmorgen Klaasje ook te gast in QMusic, en al die complimentjes bewijzen voor mij toch dat het gros van de kijkers slechte oren heeft :p. Je kan toch echt niet zeggen dat het een goede zangeres is, en het contrast met OT die er net voor ook live zong, is toch echt enorm groot.

Vanavond de finale. Ben toch eens benieuwd. Buiten aflevering 1 (die ik paar dagen later pas bekeken heb), had ik alles juist op The Guessing Game. Dit is overigens niet door eigen kunnen, maar vooral door te checken hier, op Twitter, etc... wat mensen gokken en zien wat er plausibel is.
Het zou me echter ferm verbazen mocht ik ook vanavond alles juist hebben. Maar ik vertik het van nu nog antwoorden te veranderen, want je krijgt meer punten naarmate je gok al langer geleden gedaan is :p.
* Miss Poes = Camille Dhont
* Ridder = Loredana
* Konijn = Conner Rousseau

Ridder ben ik voornamelijk benieuwd omdat er zovelen zijn die Clara Cleymans zeggen, terwijl ik toch wel overtuigd ben van Loredana. En van konijn heb ik eigenlijk geen idee, maar daarvan zou het met toch wel zeer verbazen als dat een politieker is, want viel qua performance best wel goed mee :p.

Terug
Bovenaan