The Masked Singer

The Masked Singer

Ik begin nu ineens nu ook wel aan OT te denken voor Miss Poes. Zit al enkele weken te gast in Q Music en ik leek nu vanavond ook wel die stem te herkennen. Maar ik zal mijn Guessing Game toch maar bij Camille houden :p.

Laatst bewerkt:
Julie denkt aan Klaasje bij Schorpioen, maar vervolgens hoort ze haar er niet in. Euh wat? Is toch redelijk duidelijk dan?

't Is alleszins niet Danira die wekelijks bij verschillende kandidaten wordt genoemd. :unsure:

Konijn eruit vandaag aub. Niveauverschil met de andere drie is veel te groot.

Laatst bewerkt:
Maar enfin, OT heeft echt zo'n frĂŞle stemmeke, lijkt imo niet op Miss poes. Camille heeft een krachtiger stem die beter erbij past.

Ik begrijp echt niet hoe je hier Ian Thomas in kan horen :unsure: Die stemmen komen toch niet overeen. Lichte belediging zelfs voor hem.

Serieus jongens? Konijn meenemen naar de finale? Dit is puur scripted, kan niet anders.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp echt niet hoe je hier Ian Thomas in kan horen :unsure: Die stemmen komen toch niet overeen. Lichte belediging zelfs voor hem.

Serieus jongens? Konijn meenemen naar de finale? Dit is puur scripted, kan niet anders.

Het is niet de zang dat telt :p

Et voila Klaasje

Het is niet de zang he, das Eurovision in Mei (aleja ook al niet meer)

Da was echt slecht gezongen. Da's toch pijnlijk voor ridder .

Tuurlijk telt de zang wel mee. Waarom heeft Koningin vorig jaar anders gewonnen? Wat voor een onzin is dat nu.

Trouwens als je de zang weglaat, wat heeft Konijn meer te bieden dan Ridder of Schorpioen? Behalve dat de jury ligt te geilen op z'n schattige oren. :unsure: Dat het publiek zou kiezen voor Konijn vs Schorpioen tot daar aan toe, maar als jury Konijn verkiezen boven Ridder is gewoon wansmakelijk en een regelrechte belediging voor haar.

Eerst en vooral ik dacht dat ik het nooit moest zeggen maar Ann Lemmens die de jury als enigste nog wat niveau bij bracht. Wel serieuze wallen.

- Miss poes geen Frans meer aub. Zeker niet het beste wat ze tot nu heeft laten horen.
- Ik hoop gewoon dat het Rousseau niet is maar vrees ervoor. Vooruit ipv social media geld, sponsor van de VTM geworden?

Jammer dat ze eruit ligt had een schone finale geweest tussen 3 beste zangeressen.

Robots zullen volgende week optreden in de finale.
https://www.hln.be/showbizz/na-mass...-in-de-finale-van-the-masked-singer~aaa0a6e3/

Tja, nogal overbodig lijkt me... Ze laten ook weer uitschijnen met die poll alsof het allemaal live opnames zijn die nu plaatsvinden.
Hoe laat dit uitschijnen dat het live is?
Iedereen weet dat het niet live is.
Ze hebben gewoon tijdens de opnames van de finale een stuk met de robots opgenomen en was het zo geweest dat de mensen niet massaal gereageerd hadden op dat bericht, dan hadden ze dat stuk er gewoon tussenuit geknipt.

z
- Ik hoop gewoon dat het Rousseau niet is maar vrees ervoor. Vooruit ipv social media geld, sponsor van de VTM geworden?
Waarom zou Vooruit sponsor van de VTM zijn? Omdat er iemand die door de productie gevraagd is om mee te doen er al een aantal afleveringen inzit?

Politiekers doen toch al lang mee aan entertainmentprogramma’s, das toch niets nieuws?

Terug
Bovenaan