Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die Jens zag er toch niet uit alsof hij met plezier terug naar het programma is gekomen. Ik weet dat die worstelt met zijn mentale gezondheid en het was op die aflevering precies geen goed moment. Zo afwezig kijken de hele tijd en een teneergeslagen manier van spreken
Die Jens zag er toch niet uit alsof hij met plezier terug naar het programma is gekomen. Ik weet dat die worstelt met zijn mentale gezondheid en het was op die aflevering precies geen goed moment. Zo afwezig kijken de hele tijd en een teneergeslagen manier van spreken
Denk dat dit soort programma's een goed voorbeeld is van waarom het misschien wel slechter met hem ging. Uiteindelijk zit Jens er alleen maar in dat programma bij om domme grappen te maken (elk seizoen eens over Karen haar leeftijd en haar exen, bv), domme namen te noemen, ... En eigenlijk kent hij er te weinig van om een significante bijdrage te kunnen leveren. Hij moet gewoon de clown zijn, wat mentaal enorm uitputtend is als je je zelf niet goed voelt en eigenlijk ergens zit waar je niet thuishoort.
Denk dat dit soort programma's een goed voorbeeld is van waarom het misschien wel slechter met hem ging. Uiteindelijk zit Jens er alleen maar in dat programma bij om domme grappen te maken (elk seizoen eens over Karen haar leeftijd en haar exen, bv), domme namen te noemen, ... En eigenlijk kent hij er te weinig van om een significante bijdrage te kunnen leveren. Hij moet gewoon de clown zijn, wat mentaal enorm uitputtend is als je je zelf niet goed voelt en eigenlijk ergens zit waar je niet thuishoort.
Ja idd, kan me inbeelden dat dat zeer vermoeiend moet zijn om de clown te moeten zijn. Ik vind dat die met momenten zeker goeie mopkes kan maken, maar je ziet dat hij er hier echt niet helemaal bij is. Op een bepaald moment maakte hij een grapje in de zin van: "het licht is aan, maar er is niemand thuis" over zichzelf. Ik denk dat dat het goed samenvatte.
Lloredana
Els de Schepper
Klaasje
Jonas Van Geel
robots weet ik nog niet
miss poes is dat Like Me figuur.
Dat zoeken is nog wel leuk, maar wat een strontergerlijk kleuterprogramma is dat voor de rest, zeg.
En heel grappig om de ouwe reacties hier te lezen :')
Konijn: Adil zou wel eens kunnen met die tips, al twijfel ik er wel nog aan.
Miss Poes: Camille Dhont
Ijskoning: Guga Baul
Flame Fatal: Tine Embrechts
Ridder: Ik dacht Clara Cleymans, maar zou toch wel eens Loredana kunnen zijn. De foto van Karen in het filmpje zou dan over de rode haren kunnen gaan? In het filmpje hoorden we ook kort de tune van tien om te zien.
Robots: Vorige week dacht ik nog, ja Aster en Lize zou wel eens kunnen, maar deze week twijfel ik daar toch wel weer aan als ik die stemmen hoor. Dan kom ik toch terug bij Vincent en Bab.
Schorpioen: ???
Papepaai: Jonas Van Geel of misschien toch een van de Coppens broertjes?
Johnny Logan, spijtig dat hij eruit ligt, maar sommigen hier beweren dat hij dat zelf wilde, uit dat gesprek na de ontmaskering blijkt toch net het tegendeel. Ja het was zwaar, maar hij had wel nog graag verder meegedaan is wat hij zelf zegt.
Vorig seizoen nam Niels iedere week een selfie met de afvaller, dat is dit seizoen niet meer zo.
In de tweede aflevering van ‘The masked singer’ moesten we afscheid nemen van Radijsje. In dat pak bleek de Antwerpse regisseur Erik Van Looy te zitten. Maar dat zou niet de enige onthulling van de avond zijn. In de ‘Behind the mask’ – het programma dat je meeneemt achter de schermen van de...
Johnny Logan, spijtig dat hij eruit ligt, maar sommigen hier beweren dat hij dat zelf wilde, uit dat gesprek na de ontmaskering blijkt toch net het tegendeel. Ja het was zwaar, maar hij had wel nog graag verder meegedaan is wat hij zelf zegt.
Vorig seizoen nam Niels iedere week een selfie met de afvaller, dat is dit seizoen niet meer zo.
Konijn: Adil zou wel eens kunnen met die tips, al twijfel ik er wel nog aan.
Miss Poes: Camille Dhont
Ijskoning: Guga Baul
Flame Fatal: Tine Embrechts
Ridder: Ik dacht Clara Cleymans, maar zou toch wel eens Loredana kunnen zijn. De foto van Karen in het filmpje zou dan over de rode haren kunnen gaan? In het filmpje hoorden we ook kort de tune van tien om te zien.
Robots: Vorige week dacht ik nog, ja Aster en Lize zou wel eens kunnen, maar deze week twijfel ik daar toch wel weer aan als ik die stemmen hoor. Dan kom ik toch terug bij Vincent en Bab.
Schorpioen: ???
Papepaai: Jonas Van Geel of misschien toch een van de Coppens broertjes?
Konijn: Voorlopig zelf nog geen idee, maar Adil lijkt me met die tip van Bad Boys for Life in hett filmpje toch echt te voor de hand liggend?
Miss Poes: Volledig akkoord, dat is gewoon Camille Dhont
IJskoning: Ik ben er van overtuigd dat het een Limburger is, je hoort duidelijk dat accent in het filmpje. Nu als er één iemand is die dat perfect kan nadoen, is het inderdaad Guga Baul. Al heb ik ook hier nog geen hoofdverdachte.
Flamme Fatale: inderdaad Tine Embrechts
Ridder: Ik dacht eerst ook Clara, maar ik ben met zekerheid overgeschakeld naar Loredana. Hier hoor je ook weer een Limburgs accent
Robots: Het lengteverschil tussen Bab en Vincent lijkt mij te groot hiervoor, ik denk trouwens ook dat Bab veel beter kan zingen dan de vrouwelijke robot. Ik vond hun optreden vrijdag gewoon slecht. Lijkt mij gewoon Aster en Lize.
Schorpioen: Klaasje 99% zeker van
Papegaai: hier heb ik ook geen hoofdverdachte, maar:
blijkbaar zouden sommigen Mathias Vergels hebben herkend in de Behind The Mask aflevering met Johnny. Ik ken hem enkel van naam overigens, geen idee hoe zijn stem klinkt.
Konijn: Voorlopig zelf nog geen idee, maar Adil lijkt me met die tip van Bad Boys for Life in hett filmpje toch echt te voor de hand liggend?
Miss Poes: Volledig akkoord, dat is gewoon Camille Dhont
IJskoning: Ik ben er van overtuigd dat het een Limburger is, je hoort duidelijk dat accent in het filmpje. Nu als er één iemand is die dat perfect kan nadoen, is het inderdaad Guga Baul. Al heb ik ook hier nog geen hoofdverdachte.
Flamme Fatale: inderdaad Tine Embrechts
Ridder: Ik dacht eerst ook Clara, maar ik ben met zekerheid overgeschakeld naar Loredana. Hier hoor je ook weer een Limburgs accent
Robots: Het lengteverschil tussen Bab en Vincent lijkt mij te groot hiervoor, ik denk trouwens ook dat Bab veel beter kan zingen dan de vrouwelijke robot. Ik vond hun optreden vrijdag gewoon slecht. Lijkt mij gewoon Aster en Lize. Schorpioen: Klaasje 99% zeker van
Papegaai: hier heb ik ook geen hoofdverdachte, maar:
blijkbaar zouden sommigen Mathias Vergels hebben herkend in de Behind The Mask aflevering met Johnny. Ik ken hem enkel van naam overigens, geen idee hoe zijn stem klinkt.
Klaasje zou quasi onmogelijk zijn aangezien de opnames blijkbaar samenvielen met de afscheidstournee van K3, met ook effectief opnamedagen op het moment dat K3 die dag meerdere shows had.
In de tweede aflevering van ‘The masked singer’ moesten we afscheid nemen van Radijsje. In dat pak bleek de Antwerpse regisseur Erik Van Looy te zitten. Maar dat zou niet de enige onthulling van de avond zijn. In de ‘Behind the mask’ – het programma dat je meeneemt achter de schermen van de...
Inderdaad, die ging dat niet openlijk verklaren maar je zag wel dat hij het bijzonder moeilijk had in dat pak. Je zag hem zuchten en hij zong ook beter toen dat masker eindelujk af was. Dat moet een hel geweest zijn.