The Masked Singer

The Masked Singer

Zou de jury het niet gewoon weten en gewoon mee spelen?

Plots uit het niets begon Ruth daar vanalles te zeggen over edelhert die helemaal strookt met Johny Logan, maar zijn naam zeggen doet ze niet. Als Niels dan meer uitleg vroeg dan wist ze plots niet waarom ze dat dacht.

Of ze zitten vanalles te lullen en plots tijdens de ontmaskering zeggen ze een totaal andere naam die dan plots de juiste is.

Dat had ik vorig jaar ook eens gelezen maar daar geloof ik echt geen hol van.

Mijn vrouw denk dat papaegaai Lowie van thuis is.
Sommige tips kloppen ook een beetje: komt uit een warm nest (thuis),werkt samen met zijn broer (is plakker samen met zijn broer) en zijn lief is ook bekend (thuis).
Idk
Is nochtans wel echt zo. En de jury uiteraard ook niet. Die flappen er van alles uit, en als je dan terugkijkt, vind je altijd wel iets.

Toen ze de robots lieten zien zag je 2 cijfers op de grond namelijk 2016 en 2805.

Als je 2805 intypt kom je bij de postcode uit van Gouda in Nederland, Suzan en Freek hebben een single die Goud heet en ze komen dikwijls op de radio bij Gouda FM :unsure:

Plots uit het niets begon Ruth daar vanalles te zeggen over edelhert die helemaal strookt met Johny Logan, maar zijn naam zeggen doet ze niet. Als Niels dan meer uitleg vroeg dan wist ze plots niet waarom ze dat dacht.

Of ze zitten vanalles te lullen en plots tijdens de ontmaskering zeggen ze een totaal andere naam die dan plots de juiste is.
Heb ik ook al gedacht.
Eerste of tweede aflevering met Cycloop:"Het is geen zanger, maar wel iemand met podiumervaring, een performer,..." Ze sprak dan net niet comedian uit. Veel meer heb je niet op een podium.

Toen ze de robots lieten zien zag je 2 cijfers op de grond namelijk 2016 en 2805.

Als je 2805 intypt kom je bij de postcode uit van Gouda in Nederland, Suzan en Freek hebben een single die Goud heet en ze komen dikwijls op de radio bij Gouda FM :unsure:
Als je 2805 intypt op google vind je aflevering 2805 van de bekende soap Thuis. (Seizoen 15)
In 2016 heeft Maria, de zus van bakker Antoon uit het dorp, toevallig deze aflevering gezien.
100% zeker dus dat de robots Simonneke en Frank zijn.

Behalve alle acteurs?
Goh, ze sprak bewust het woord acteur niet uit, maar ging meer af naar 'performer' en dat podium.
Als ze effectief dacht dat het een acteur was, had ze dat wel uitgesproken denk ik.
Ik weet haar exacte woorden niet meer maar het leek of ze comedian bedoelde zonder het te zeggen.

Kan ook zijn omdat we allemaal al wisten dat het Bart Cannaerts was, dat ik daar vanuit ging.

Ik denk dat het voor hen ook toffer zou zijn om als jurylid niets te weten, dus denk niet dat zij iets weten. En wat zou de meerwaarde zijn? Ze zaten 2 van de 3 er compleet naast, zou nogal belachelijk zijn

Verwondert mij wel dat de jury de stem niet herkende.. had hij gelijk vorige week gezongen dan twijfelde ik nog maar vandaag was het overduidelijk

Vergeet niet dat die daar met 4 zijn, zonder hulp van buitenaf, ze ook niet effen kunnen vergelijken met clipjes op YouTube, etc... Terwijl wij hier en masse zitten te speculeren, op twitter te kijken, etc... En eens je een naam weet is het ineens veel gemakkelijker om die persoon zijn stem te herkennen, dan dat je eerst zelf op die naam moet komen. Bvb in Flamme Fatale ging ik nooit Tine Embrechts herkennen, maar eens ik die naam tegenkwam en dan de zang opnieuw hoorde, werd het mij ineens ook wel heel duidelijk. Idem met Johnny Logan.

ik zit tijdens dat programma toch ook niet te zoeken op youtube etc, maar Cannaerts en Van Looy vorige week waren toch gewoon heel duidelijk?

Vergeet niet dat die daar met 4 zijn, zonder hulp van buitenaf, ze ook niet effen kunnen vergelijken met clipjes op YouTube, etc... Terwijl wij hier en masse zitten te speculeren, op twitter te kijken, etc... En eens je een naam weet is het ineens veel gemakkelijker om die persoon zijn stem te herkennen, dan dat je eerst zelf op die naam moet komen. Bvb in Flamme Fatale ging ik nooit Tine Embrechts herkennen, maar eens ik die naam tegenkwam en dan de zang opnieuw hoorde, werd het mij ineens ook wel heel duidelijk. Idem met Johnny Logan.
Ja idem hier. Of dan de behind the mask filmpjes waarin vorige keer teveel werd onthuld. Die hebben ze ook niet.

ik zit tijdens dat programma toch ook niet te zoeken op youtube etc, maar Cannaerts en Van Looy vorige week waren toch gewoon heel duidelijk?
Het is ook niet leuk als ze allemaal zonder twijfel zeggen dat het persoon X is, daarin zullen ze wel instructies krijgen om wat te spreiden

Hoe snel krijgen zij die afleveringen na elkaar te zien? Eens je in een tunnel zit kan het ook lastig zijn denk ik

Dat ze het weten, dat denk ik niet. Wel vermoed ik dat ze op bepaalde vlakken gestuurd worden en alles niet even spontaan is als het lijkt, het is en blijft natuurlijk televisie he. Zolang het niet gaat om een wedstrijd waarbij iemand ook effectief een prijs kan winnen, heb ik er op zich ook geen probleem mee als bepaalde dingen gestuurd worden.

In dat tweede filmpje van Flemme Fatale,wie is dat op die foto op't plafond?

Persoonlijk dacht ik aan Lady Linn.

Ooit verlangen gecovered van Clouseau.
Kwam quoute uit die song in het eerste filmpje voor.
Bordje Marquee,ooit in de Marquee gestaan op werchter.

Terug
Bovenaan