The Masked Singer

The Masked Singer

Ivm hert/Logan vind ik het toch een slecht argument dat het niet enkel over het zingen gaat maar over de act, vorig jaar stond Sandra Kim toch ook vooral stil. Misschien moeilijker pak wel. Maar hert zingt toch echt enorm goed, imo echt niet terecht dat die zoveel verliest.

De nieuwe voor volgende week ;

FSHICl2.jpg
Overduidelijke verwijzing naar Ice Queen Sharon Den Adel:unsure:

Ivm hert/Logan vind ik het toch een slecht argument dat het niet enkel over het zingen gaat maar over de act, vorig jaar stond Sandra Kim toch ook vooral stil. Misschien moeilijker pak wel. Maar hert zingt toch echt enorm goed, imo echt niet terecht dat die zoveel verliest.
Ik vond persoonlijk dat Duiker (Kemper) of zelfs Wolf (Kevin Janssens) mocht winnen vorig jaar. Qua stem was Koningin beter, maar de act was beter en het was al van in het begin vrij duidelijk dat Sandra Kim in dat pak zat. Ik zie toch liever iemand winnen op basis van het totaalplaatje en niet enkel qua zang.

Trouwens hoe niemand van de Jury op Bart Cannaerts is gekomen is mij een raadsel. Wat zitten die mensen daar te doen eigenlijk? Toch een vrij unieke stem imo.

Wat me eigenlijk ook serieus opvalt is hoe Niels direct afwijkt als een jurylid een juiste naam zegt.
Vandaag ook weer toen een juiste naam genoemd werd begint ie ineens zelf weer opnieuw over een andere naam te zeveren. Was vorige week ook.

In Behind The Mask hebben ze vanaf deze week gewoon zwarte vlekken voor de gezichten gedaan ipv een blur. Ze hebben toch wat bijgeleerd uit hun fouten van vorige keer :tongue:

Had dan gewoon Julie-gewijs gegokt op Obama of de Dalai Lama, dan was het duidelijk dat het om te lachen was.

Alhoewel, dié zou dat dan wsl wel serieus bedoelen :unsure:
We hebben het woord 'temptation' in een filmpje gehoord en wie is er beroemd geworden door temptation island? Inderdaad Pommelien (van Fabrizio)
Dan komen we natuurlijk uit bij Pommelien Thijs van Like me.

Tot zover de bijdrage van de jury.

Harry Styles:unsure:

Wat me eigenlijk ook serieus opvalt is hoe Niels direct afwijkt als een jurylid een juiste naam zegt.
Vandaag ook weer toen een juiste naam genoemd werd begint ie ineens zelf weer opnieuw over een andere naam te zeveren. Was vorige week ook.
Niels weet het ook niet.

Zou het wel zot vinden als Aster zo goed kan zingen, lijkt mij toch minstens iemand semi-professioneel. De tips wijzen wel in die richting en ik hoor er ook wel Lize en Aster in.

Misschien is het Tom Dice & Lize? Die hebben ooit al samen gezongen

Laatst bewerkt:
Zou het wel zot vinden als Aster zo goed kan zingen, lijkt mij toch minstens iemand semi-professioneel. De tips wijzen wel in die richting en ik hoor er ook wel Lize en Aster in.

Misschien is het Tom Dice & Lize? Die hebben ooit al samen gezongen
Er is een datum in beeld gekomen = de datum dat Aster zijn debuut maakte als sportanker.
Ik denk dat daar niet veel twijfel over is. Hij zingt wel een pak beter dan zijn ‘you’ll never walk alone’ van enkele jaren geleden bij MNM.

Maar bon. Ik twijfel enkel nog die papegaai en mis poes. Die mispoes kan echt verschillende mensen zijn, die papegaai heb ik geen flauw idee, al hoop ik vurig toch op average Rob.

Niels weet het ook niet.
Dat had ik vorig jaar ook eens gelezen maar daar geloof ik echt geen hol van.

Mijn vrouw denk dat papaegaai Lowie van thuis is.
Sommige tips kloppen ook een beetje: komt uit een warm nest (thuis),werkt samen met zijn broer (is plakker samen met zijn broer) en zijn lief is ook bekend (thuis).
Idk

Terug
Bovenaan