gamer5
Well-known member
Ze zouden da beter met Andy doenHebben ze Karen een prop in haar mond gestoken en in donker kot verstopt? Hulde daarvoor alvast!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zouden da beter met Andy doenHebben ze Karen een prop in haar mond gestoken en in donker kot verstopt? Hulde daarvoor alvast!
Ze zouden da beter met de volledige jury doen
Julieke mogen ze laten zitten

Denk da ze me die passer van Griekenland naar Marokko gingen. Kan kloppen met de origine van haar ouders.Danira kan wel es.
Die passer duidde op 't einde Marokka aan in da filmpke in de tent.

De stem van de schorpioen kwam me enigszins bekend voor zonder dat ik er een naam kon op plakken. De papegaai zegt me echter niets, zelfs na drie weken.
Zo snugger zijn die niet. Die zouden Eddy Wally nog verdenken.Dat Dries Mertens al paar keer gevallen is als naam, toont wel aan dat de jury echt maar random gokt, want in de periode van (en zeker vóór) de opnames die deze zomer plaatsvonden, had Dries Mertens allesbehalve tijd om zich daar mee bezig te houden (EK2020) en dat zullen ze bij de jury op dat moment toch ook wel beseft moeten hebben dus die namen die ze roepen is toch echt puur met het oog op de show en niet wat ze zelf écht denken.
Botox en lipfillers?Julie komt precies recht van een Brazzers set![]()
Ik vond die vroeger precies knapperBotox en lipfillers?
Die ziet er weer uit gelijk een 40jarige huisvrouw tijdens WOIIJulieke mogen ze laten zitten![]()

Ben in de verkeerde tijd geborenDie ziet er weer uit gelijk een 40jarige huisvrouw tijdens WOII

'vroeger' is veel gezegd. Gewoon naturel, zoals toen ze verpleegsterke speelde op VTM.Ik vond die vroeger precies knapper
Ik vond die vroeger precies knapper