The Masked Singer

The Masked Singer

Vandaag het nog een kans gegeven moment omdat het een leuk concept kon zijn. Een paar oprechte goede zangers en zangeressen tussen.

Maar wat doet die jury er alles aan om er een kinder programma van te maken. Proberen zich zelf in de aandacht te smijten en echt op de meest belachelijke manier. Ik vind dit echt minachtend naar de kijker.
Moet zeggen, het was deze week erg. Diene Andy Peelman is de laatste tijd nogal naast zijn schoenen aant lopen. Wordt ook overal gepusht nu door VTM nu Nielske vertrokken is.

Na de aflevering juist gezien te hebben:
- Poes is Camille 100%
- cycloop : Bart Cannaerts
- robots : Aster & lize of Maureen & Sieg
- flamme fatale : Nathalie meskens kwa stem
- Ridder : Clara cleymans
- papegaai : nog altijd Ian Thomas denk ik puur op stem en gedrag
- Edelhert : Jasper Stevelinck nog gewoon door de stem

Moet zeggen, het was deze week erg. Diene Andy Peelman is de laatste tijd nogal naast zijn schoenen aant lopen. Wordt ook overal gepusht nu door VTM nu Nielske vertrokken

Bwa naast z’n schoenen ? Is gewoon van nature zo’n hatelijk irritant mister niceguy life-is-perfect manneke.
Vind die nie naast z’n schoenen lopen.

De kinderen zijn hier nu aant kijken. Erger me enorm aan Karen. Kan die nu geen fatsoenlijk Nederlands praten? Zet dat accent uit ffs.

Moet zeggen, het was deze week erg. Diene Andy Peelman is de laatste tijd nogal naast zijn schoenen aant lopen. Wordt ook overal gepusht nu door VTM nu Nielske vertrokken is.

Na de aflevering juist gezien te hebben:
- Poes is Camille 100%
- cycloop : Bart Cannaerts
- robots : Aster & lize of Maureen & Sieg
- flamme fatale : Nathalie meskens kwa stem
- Ridder : Clara cleymans
- papegaai : nog altijd Ian Thomas denk ik puur op stem en gedrag
- Edelhert : Jasper Stevelinck nog gewoon door de stem
Je mist een internationale gast in je lijst.

Daarnet Nathalie Meskens horen zingen in HLN Live. Dat trekt toch totaal niet op Flamme Fatale of Ridder hoor

- Flamme fatale: Axelle Red???
- Robots: Bab Beulens en Vincent Banic
- Edelhert : Helmut Lotti of Jasper Stevelinck, maar hij doet ook altijd die dab en dan denk ik aan Peter Van de Veire
- Cycloop : Bart Cannaerts of Otto-Jan Ham
- Mispoes: stem Camille, maar in dat filmpje met de bh dat linkt naar Celine Van Ouytsel
- Papegaai : Jonas Van Geel, maar die tips??
- Ridder : Clara Cleymans

Ik hoop nog altijd iets speciaals niet dat altijd selecte BV hoopje, zoals Tony Hawk in Amerika oa

Ik hoop nog altijd iets speciaals niet dat altijd selecte BV hoopje, zoals Tony Hawk in Amerika oa
Tony Hawk is nu toch ook niet zo speciaal? Bekendste skateboarder allertijden die uit Amerika komt.

Amerika heeft sowieso een veel bredere pool om uit te vissen qua bekendheden + eventueel nog mensen uit Mexico/Canada/UK/Australië die zouden kunnen meedoen. Dan hebben wij toch veel minder luxe en kom je al sneller te weten wie achter het masker zit.

Trouwens als Johnny Logan klopt, dan heb je uw specialleke wel denk ik. :wink:

op die ene (papegaai dacht ik) denkt nogal veel volk aan Average Rob blijkbaar. dat zou dan toch al wat specialer zijn, tbf.

maar ge gaat hier ook geen obscure mensen de mainstream kunnen in sturen, zoals bij de slimste mens, tbh. het moeten mensen zijn die toch vrij breed bekend zijn, ze moeten nog altijd geraden kunnen worden he.

al moet ik zelf bekennen dat ik zowat 70% van de namen die de jury zit af te roepen nog nooit van gehoord heb

op die ene (papegaai dacht ik) denkt nogal veel volk aan Average Rob blijkbaar. dat zou dan toch al wat specialer zijn, tbf.

maar ge gaat hier ook geen obscure mensen de mainstream kunnen in sturen, zoals bij de slimste mens, tbh. het moeten mensen zijn die toch vrij breed bekend zijn, ze moeten nog altijd geraden kunnen worden he.

al moet ik zelf bekennen dat ik zowat 70% van de namen die de jury zit af te roepen nog nooit van gehoord heb
Ja maar dan gaan er nog meer zeggen “wie is dat nu weer?”

En idd die helft vd namen ken ik ook niet hoor. Camille, Steverlinck, Banic had ik ook nog nooit gehoord, enz…

Ja maar dan gaan er nog meer zeggen “wie is dat nu weer?”

En idd die helft vd namen ken ik ook niet hoor. Camille, Steverlinck, Banic had ik ook nog nooit gehoord, enz…
Jasper Steverlinck zijn "Life on mars" cover werd platgedraaid 15+ jaar geleden, stond echt zo een half jaar aan een stuk bovenaan de hitlijsten. da's ook wel het enige waar ik hem door ken. Ik denk dat wel meer mensen die kennen dan die andere twee namen, die ga je enkel kennen als je jonge kinderen hebt of als je bomma dagelijks naar Familie kijkt.

Als je te bekende mensen neemt is het misschien ook wat te makkelijk? De eerste keer dat erik van looy zong wist iedereen meteen "ah das erik van looy", de jury zei het ook direct al na een minuutje hem te horen. Dan is het misschien leuker als het publiek wat meer moet "zoeken".

Ik had eens op google Johnny Logan masked singer getypt.
Kwam uit op een Reddit post van ireland. Een Belg die het daar gevraagd heeft dat het hem zou kunnen zijn.

Dit werd gepost :

Johnny Logan lives in Ashbourne, Co. Meath. The deer is the town animal that can be found on crests for the local community school (which is also in the Deer Park estate) as well as in the golf club crest. And, most importantly, there's a pub called the Stags Head.

You can tell by the obscure reference in the costume - What's another Deer

Terug
Bovenaan