The Masked Singer

The Masked Singer

Denk zelf dat dit een van haar bekenste nummers is, vorig jaar heeft ze mee gedaan samen met Regi aan liefde voor muziek.
Dat spelen ze niet op mijn radio-frequenties, en Liefde voor muziek is zo'n cringe programma dat ik daar geen vijf minuten naar kan kijken. Da's dan toch wel een beetje een pseudo-bv voor dit soort programma?

Dat spelen ze niet op mijn radio-frequenties, en Liefde voor muziek is zo'n cringe programma dat ik daar geen vijf minuten naar kan kijken. Da's dan toch wel een beetje een pseudo-bv voor dit soort programma?
Accepteer gewoon dat ge oud/niet mee met uw tijd zijt:unsure:
Die is zeer bekend (bij het jonge publiek en de jonge ouders) door #Like Me.

Niet dat ik dat een echte bv vind zoals een Erik Van Loy, maar die is toch bekend.
Toch bekender als een Lize Ferryn.

Vandaag het nog een kans gegeven moment omdat het een leuk concept kon zijn. Een paar oprechte goede zangers en zangeressen tussen.

Maar wat doet die jury er alles aan om er een kinder programma van te maken. Proberen zich zelf in de aandacht te smijten en echt op de meest belachelijke manier. Ik vind dit echt minachtend naar de kijker.

Accepteer gewoon dat ge oud/niet mee met uw tijd zijt:unsure:
Die is zeer bekend (bij het jonge publiek en de jonge ouders) door #Like Me.

Niet dat ik dat een echte bv vind zoals een Erik Van Loy, maar die is toch bekend.
Toch bekender als een Lize Ferryn.
Ah! In de context van #likeme doet de naam wel een belletje rinkelen :lol:. Dan heb ik ze wel al zien en horen zingen, maar amai ja, ok, iemand voor de huidige Ketnetgeneratie dus.
Vandaag het nog een kans gegeven moment omdat het een leuk concept kon zijn. Een paar oprechte goede zangers en zangeressen tussen.

Maar wat doet die jury er alles aan om er een kinder programma van te maken. Proberen zich zelf in de aandacht te smijten en echt op de meest belachelijke manier. Ik vind dit echt minachtend naar de kijker.
Da's zo'n beetje met een hoop VTM-programma's voor mij. Al dat gelul vol fake enthousiasme en overdreven emoties en zonder enige inhoud puur om de programma's 30 minuten langer te kunnen laten duren zodat ze er een extra reclameblok kunnen injassen. Ik kijk af en toe naar de performances van dit programma en ik vind het ook wel fijn om eens de covers te horen die in Liefde voor muziek worden gemaakt ... maar alles daarrond is gewoon een marteling.

Zou die flamme fatale gene vent kunnen zijn eigenlijk?
ik dacht heel ff mss Loic Nottet
Dit. Ik hoorde het direct, snap zelf niet waarom iedereen denkt dat het een vrouw is. Zijn kreunen zijn typisch zijn stemgeluid.

Papegaai dacht ik eigenlijk aan metejoor

Papegaai dacht ik eigenlijk aan metejoor
Maar ik ben duidelijk wel niet meer mee met de coolkids. Die naam zie ik regelmatig passeren, maar buiten dat ik weet dat het een artiest is zou ik begot niet weten hoe die mens er uit ziet, klinkt of zelfs in welk genre die zingt :unsure:

Ah! In de context van #likeme doet de naam wel een belletje rinkelen :laugh:. Dan heb ik ze wel al zien en horen zingen, maar amai ja, ok, iemand voor de huidige Ketnetgeneratie dus.

Voor het VTM-publiek (en dat is geen belediging want ik reken me er zelf ook wel toe) is Camille alleszins heus wel bekend genoeg hoor, zeker als ze zelfs Yanina Wickmayer als BV laten opdraven.

Beetje off-topic, maar die zangeressen dat Regi telkens weet te vinden kunnen toch echt wel allemaal een pakje zingen. Damn..

Meeste van zijn commerciële beats doen die zangeressen echt geen eer aan, maar als je ze dan met enkel een gitaar eronder hoort of in een andere setting valt mijn mond meestal wel open.

1. Erik Van Looy
2. Eric Van Looy
3. Erik Vanlooi

:laugh:

Dees was inderdaad hilarisch, maar anderzijds verklapte dit ook dat die top-3 dus gewoon is wat ze zelf ervan willen maken, want je gaat mij niet vertellen dat zoveel mensen "Vanlooi" schrijven dat dat het 3de meest gekozen antwoord is :P.

Ik gok dan ook op Loredana, past alleszins heel goed qua stemgeluid.

Mss dat Ridder zelfs verwijst naar adel, koninklijk, 2 Fabiola, of ben ik het nu te ver aan het zoeken? :D

Denk niet dat de kostuums op zich een tip zijn, dus lijkt mij wat vergezocht :p

Den Erik kan verdomme nog goed zingen! Zware stem en verre van vals!

Verder blijf ik wel wat teleurgesteld kweetnie… vorig jaar was het niveau zo hoog met Sandra en Gio. Dat mis ik nu precies beetje.

Terug
Bovenaan