The Masked Singer

The Masked Singer

• Cycloop durf ik er wel geld opleggen dat het Bart Cannaerts is.
  • Robots zit ik op aster en Lize
  • Radijs Erik Van Looy
  • Edelhert - Helmut dacht ik maar teveel tips op die richting dus mss toch Jasper steverlynck maar die zie ik dan weer niet meedoen aan dit programma
  • Ridder Clara Cleymans ?

Robots dachten wij aan Tom Dice en Kato
Zou idd kunnen. Maar zijn nog best veel andere namen die zouden passen
- Sieg Dendoncker & Maureen Vanherberghen (getrouwd,musical ervaring)
- Kristel & Gene Thomas (getrouwd, beiden zangers)
- Victor & Marie Verhulst
- Jelle & Clara Cleymans
- Aster Nzeyimana & Lize Feryn (niet getrouwd, geen zangervaring(?)), maar lijkt wel een populaire keuze te zijn
- Dimitri Vegas & zijn vrouw Anouk Matton (getrouwd, laatste heeft ook zangervaring)
- Vincent Banic & Bab Buelens (getrouwd, zangervaring(?) geen idee) lijkt ook een populaire keuze te zijn

Tips voor robots:
Ik ben een echte ochtendrobot en ga elke avond vroeg slapen
Ik ben al een tijdje gelukkig getrouwd
Ik mocht onverwacht snel meespelen op het hoogste niveau

De tip over getrouwd zijn is een makkelijke, maar die andere 2 kan je toch niet meteen weten(?)

Ik hoop echt dat er zo eene speciaal tussen zit, nu zo platte play4/vtm brol. Maar een buitenlandse ster ofzo :D

Aja Niels zit toch bij vrt terug nu? Dus opnames van deze zomer?

Bij de robots was één van de tips een binaire code, en als je die decodeert krijg je "24082018" :O

Wat zou er op die datum gebeurd kunnen zijn :D (aster en lize hun "koppel zijn" was op 24 04 2018 bekend gemaakt tho)

Laatst bewerkt:
Fake tips in het filmpje werd toch niet gedaan? Als ze daar tiritomba in verwerken bij edelhert of de tune van 19u nieuws bij Roos..

Bij de robots was één van de tips een binaire code, en als je die decodeert krijg je "24082018" :O

Wat zou er op die datum gebeurd kunnen zijn :D (aster en lize hun "koppel zijn" was op 24 04 2018 bekend gemaakt tho)
Via web archive kwam ik op HLN Karl Vannieuwkerke tegen met zijn nieuwe vriendin maar dat was via Instagram op 23 08 2018 bekend gemaakt

Ridder: Camille Dhont maakte deel uit van het ensemble van de musical De ridders van de ronde keukentafel van Deepbridge. En werd er ook niet gezegd dat haar naa mannelijke bijklank had? Kamiel?

Mijn verdachten zijn
Erik van Looy als radijsje
Camille Dhont als ridder
Annelien Coorevits als Miss poes
Aster en Lize als de robots
Bart cannaerts als cycloop
Jasper steverlinck als edelhert
Papegaai geen enkel idee

Laatst bewerkt:
Fake tips in het filmpje werd toch niet gedaan? Als ze daar tiritomba in verwerken bij edelhert of de tune van 19u nieuws bij Roos..
Dacht ik toch ook te verstaan hebben.
Bij die drie tips die ze geven, zijn er twee foutieve. Maar in de filmpjes en andere toch niet? Anders kunt ge bezig blijven en bij alles foute tips steken. Zo zal men het nooit vinden.

Amy van K2zktK3 hoor ik ook wel in de mispoes
Was blijkbaar eerste eredame voor miss limburg en deed ooit mee met miss België

Ze nam eerder al deel aan Miss België en ‘K2 Zoekt K3', maar het scheelde niet veel of we hadden Amy Courtens teruggezien in ‘Temptation Island’. Dat vertelde Amy tijdens een ‘Instagram Live’-sessie. “Ik ben hier al drie keer voor gevraagd”, klinkt het. “Eenmaal als verleidster, de twee andere keren samen met mijn verloofde.

Zou zeer goed kunnen: enigste vraag die ik heb is timing. Wanneer is the masker singer opgenomen en wanneer was het duidelijk dat Amy minstens in de finale zat?

Laatst bewerkt:
Edelhert is de buitenlander, hoor je aan sommige accenten wel duidelijk in het filmpje. Kan dus zeker Johnny Logan zijn.

Robots: Kenji en Shania Gooris..?

Opnames lijken me toch rond de zomer als ik het zo wat lees. K2 zoekt K3 is pas (late) najaar. Zou toch wel gok geweest zijn om die er dan voor te recruiten

No way dat zij het is.
Op het moment van opname sowieso nog totaal onbekend dus dat zou maar raar zijn geweest voor de jury, en uiteraard ook geen garantie dat ze bekend zou worden.

Terug
Bovenaan