nokeyboard
Well-known member
De vorige keer hoorde ik op sommige momenten duidelijk Marie. Deze keer hoor ik op sommige momenten duidelijk Samson.Dit is toch duidelijk Marie & Samson lijkt me.
Maar ik kan ook mis zijn

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vorige keer hoorde ik op sommige momenten duidelijk Marie. Deze keer hoor ik op sommige momenten duidelijk Samson.Dit is toch duidelijk Marie & Samson lijkt me.

Ik hoorde inderdaad ook precies Samson iddDe vorige keer hoorde ik op sommige momenten duidelijk Marie. Deze keer hoor ik op sommige momenten duidelijk Samson.
Maar ik kan ook mis zijn![]()
Zit er boenk op denk ikAan die reactie van jury te zien, gok ik: Frank Verstraeten / Eikeltje eruit. Het enthousiasme droop er niet bepaald af in het panel.

De madame: ik dacht altijd dat dat een coole kerel was als ge de verhalen van de Zillion hoorde maar dat is precies een sukkel.
![]()
Hij zat er echt niet op zijn plaatsDen Danny heeft ze daar goed verdient vanavond. Heeft hij hoop en al 10 zinnen gezegd?

Hij stond ook op pukkelpop met de groep Hercules & Love Affair. Vandaar de poster van pukkelpop neem ik aan.De tips voor Fenix wezen ook in de richting van Gustaph:
- Toby Toby --> Gustaph (aka Stef Caers) was achtergrondzanger op dit nummer (https://nl.wikipedia.org/wiki/Mega_Toby)
- Griekenland is zijn favoriete bestemming (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240722_93978934)
Karen Damen heeft toch een zeer opvallende stem?Hij zat er echt niet op zijn plaats
Lieten ze nu Dimitri Vegas & Like Mike zien tijdens de opnames met Verstraeten?
Dat Karen Damen in 1 van die pakken zit, daar mag je ook wel vanuit gaan. Te opvallend dat ze er ineens niet meer bij is in de jury.
Bij Giraf denk ik aan Pieter Loridon
Geen idee als dit een reactie is op Pieter Loridon of op de ontmaskering van eikeltjeAmai als ze zelfs al C-BV's moeten gaan zoeken is het ver gekomen.