The Masked Singer 2024

Ik ben ook bang als ik al 1/3e van de vaste jury niet ken, dat het hetzelfde zal zijn met de kandidaten.

Dat weet je toch op voorhand met dit soort programma? Als je niet geregeld VTM kijkt, HLN volgt, of Slimste Mens kijkt, weet je gewoon dat je kandidaten en/of juryleden niet gaat kennen.
ELB is toch al een paar jaar een halve BV. Ik kijk zelf zeer weinig tv (Slimste Mens, Masked Singer en Verraders, that’s it) en heb er toch niet echt een probleem mee als er eens een nieuwe naam opduikt.

Lijkt mij toch niet mogelijk. Die Michiel is fucking groot en die verschillen ook nogal wat in lengte. Tik en Tok zijn relatief even groot dacht ik?

Ik dacht Joris Hessels zijn stem te herkennen en las later dat anderen Dominique Van Malder meenden te horen dus wie weet.

Inderdaad, alle super obvious hints in de filmpjes zijn doorgaans misleiding. Schrijf Kate Ryan dus maar al af.
En "het personage" is ook maar dat hé, onder Giraf zit echt geen basketter hoor. 😂

Nog eens naar Zeeduivel geluisterd, en daar meen ik toch inderdaad wel duidelijk Ruslana in te herkennen. Daar twijfel ik niet meer over.
Van al de rest heb ik nog geen idee.

die "Athene 2006" wijst waarschijnlijk op het feit dat de BV in kwestie in 2006 eens een documentaire gezien heeft over Griekenland.

Inderdaad, alle super obvious hints in de filmpjes zijn doorgaans misleiding. Schrijf Kate Ryan dus maar al af.
En "het personage" is ook maar dat hé, onder Giraf zit echt geen basketter hoor. 😂

Nog eens naar Zeeduivel geluisterd, en daar meen ik toch inderdaad wel duidelijk Ruslana in te herkennen. Daar twijfel ik niet meer over.
Aangezien ze 280 als tip gaven (haar score op Eurosong) en de partituren van Wild Dances lieten zien zal het inderdaad wel vrij zeker Ruslana zijn ja.
Of zijn dat geen te obvious tips voor aflevering 1? :unsure:

Let op, de tip is wel nog iets anders dan zaken uit het filmpje. Daar mag je er wel vanuit gaan dat het effectief naar de juiste persoon verwijst.

Zeeduivel is volgens mij ook Ruslana.

Ze was ook in het begin van deze zomer in het land voor opnames van Tien om te zien, dus het lijkt wel obvious

Terug
Bovenaan