The Lord of the Rings: Gollum

Stealth PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Lord of the Rings: Gollum

Krijgt slechte reviews zoals verwacht. Ik speel hem wel eens als het gratis op ps plus komt...
 
Denk dat ik deze zelfs als Tolkien fan niet zal spelen als het gratis zou zijn.
Haal LotR uit de titel en dat spel verkoopt geen 100 exemplaren.
 
 
Zag je eigenlijk al van ver aankomen, toch? De gameplay die ze maanden geleden al toonden, liet toch al zien dat mechanics, animaties en graphics ondermaats waren. Blijkbaar is verhaal en technische kwaliteit al niet beter.
Dikke buis op Metacritic is het pijnlijke gevolg.
 
Hahahaha, ik kan hier eigenlijk wel hard om lachen. Altijd 'knap' als een game dev er in slaagt om een absoluut misbaksel van een game uit te brengen. Deze is er ook weer zo eentje. Ik vraag mij dan telkens af: hoe de fuck doe je dit ? xD Ik heb zo net eens gekeken naar Daedalic hun insta pagina en die is ook enorm lachwekkend. De mensen die daar werken nemen zichzelf toch echt niet serieus, lijkt mij.
 
 
Een korte vergelijking tussen de Gollum uit Shadow Of Mordor (uit 2014 !) en de nieuwe Gollum... Hoe pijnlijk...

 
Ik kan mij wel vinden in de aangepaste personages en hoe die eruitzien (niet als in de films). Game is echter gewoon slecht, punt.
 
je hoefde zelf geen reviews of previews te zien om te weten dat dit ging sucken. Letterlijk een samenraapsel van die kut geforceerde stealth passages in games die niet ontworpen zijn voor stealth.

Wie zat hier op te wachten?
 
Ik vind het wel fun om nu wat kleinere 'reviews' te bekijken, as in: YouTubers die er ook eens in duiken en tonen hoe slecht het allemaal is. En het is eigenlijk gewoon ontstellend hoe de game niet enkel grafisch en qua bugs/performance, maar op alle mogelijke vlakken zo slecht is: UI, missies, verhaal, level design, etc.... Is eigenlijk maar enkel van de muziek en voice acting dat ik niets negatief gehoord heb.
 
Ik vind het wel fun om nu wat kleinere 'reviews' te bekijken, as in: YouTubers die er ook eens in duiken en tonen hoe slecht het allemaal is. En het is eigenlijk gewoon ontstellend hoe de game niet enkel grafisch en qua bugs/performance, maar op alle mogelijke vlakken zo slecht is: UI, missies, verhaal, level design, etc.... Is eigenlijk maar enkel van de muziek en voice acting dat ik niets negatief gehoord heb.
Inderdaad, ik vind het ook leuk om de reviews en filmpjes te bekijken.
Gisteren bijvoorbeeld het filmpje van Kevduit bekeken. Die zijn videos zijn doorgaans altijd grappig en dan in combinatie met hoe slecht dit spel is... :laugh:

Ik vraag mij echt af waarom ze dit ( en Redfall) nog hebben uitgebracht? Iedereen zal toch geweten hebben dat het niet goed was maar toch is er een beslissing gemaakt om het uit te brengen ipv te cancellen. Best benieuwd wie dat beslist en hoe ze erbij komen om het niet te cancellen.
 
Terug
Bovenaan