The Lord of the Rings: Gollum

Stealth PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Lord of the Rings: Gollum

Is tegenwoordig een zekerheid bij games.. uitstel. Uiteraard best een goed afgewerkt product maar geef dan niet zo gauw die releasedatums.. denk ik dan..
 
Zou wel kunnen, al betwijfel ik wel of je op een paar maand zo iets kan recht trekken.
Ik denk ook van niet, maar misschien wat kleinere dingen? Hoe het er nu naar uitziet lijkt voor mij wel het kalf verdronken te zijn voor deze game, tenzij ze een overhaul doen (maar dat is inderdaad wel meer dan een paar maanden).
 
Ja dit maak je niet goed met enkele maanden.
Graphics zet ik niet op nummer 1 qua prioriteit maar zo'n game als deze moet al erg goed zijn om 2008 graphics goed te maken.
 
Ik denk ook van niet, maar misschien wat kleinere dingen? Hoe het er nu naar uitziet lijkt voor mij wel het kalf verdronken te zijn voor deze game, tenzij ze een overhaul doen (maar dat is inderdaad wel meer dan een paar maanden).
Of tenzij ze echt overtuigen met het verhaal en GP. Het is raar hoe het spel er uit ziet imo, maar niet onspeelbaar raar. Stel dat de GP en de story echt heel goed zijn... dan ziet hier mss wel nog iets in als ze de zwaarste fails er nog wat kunnen uit prutsen...?
 
Release 25 mei.

Today Daedalic Entertainment and NACON announced that their highly anticipated adventure game, The Lord of the Rings: Gollum, will release to PC, PlayStation, and Xbox on May 25th. A version for Nintendo Switch™ is planned for later this year.

 
Ze weten precies toch niet goed wanneer ze het willen uitbrengen. Eerst uitstellen naar september, die release wordt dan geschrapt en nu toch naar mei :/
 
Die gameplay ziet er toch echt wel bedroevend slecht uit voor 2023. Zou zo uit een PS3 of mobile game kunnen komen.
 
Ziet er toch niet slecht uit?

Lijkt mij gewoon minder interessant omdat het een sneakgame is
 
 
Er stond gisteren een full playthrough video op YouTube. Ondertussen wel al verdwenen.
Geen beterschap tgo wat we in trailers/teasers gezien hebben. Zag er hoogst middelmatig uit.
 
Terug
Bovenaan