The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

Action SWITCH The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Dat weet ik niet meer. Het is bij mij ook een paar jaar geleden en heb hem nooit uitgespeeld.

Wat ik me kan herinneren is: Dat het allereerste dat er gebeurt is dat je wakker wordt in een grot/tempel waar je dus 100 jaar lag te slapen. De wereld is om zeep en je weet niet wat er eigenlijk gebeurt is en je hebt wat amnesia ook dacht ik. Je ontwaakt met de stem van Zelda die om hulp vraagt en naar mate je de wereld rond gaat en mensen ontmoet komen bepaalde herinneringen terug binnen van hoe je samen gevochten hebt of samen naar dingen op zoek was etc etc. Hoe het volledig ontplooit weet ik ook niet omdat ik dus ook nooit heb uitgespeeld.
Ja idd, dat van uit slaap komen met de stem van Zelda en dat alles naar de vaantjes is weet ik. Dat het werd vermeld van die 100 jaar is me ontgaan.
Maar dat van dat je 100 jaar geleden gevochten had tegen Ganon en dat Zelda u had beschermd enzo en dat je zwaar gewond was... wist je dat ook allemaal al in het begin ? De filmpjes heb ik toch nooit gezien volgens mij :) .
Speelt geen rol zenne. Gewoon met de nieuwe beginnen en nu wel uitspelen :)
Wel jammer want heb dit weekend geen seconde tijd :-(
 
Ja idd, dat van uit slaap komen met de stem van Zelda en dat alles naar de vaantjes is weet ik. Dat het werd vermeld van die 100 jaar is me ontgaan.
Maar dat van dat je 100 jaar geleden gevochten had tegen Ganon en dat Zelda u had beschermd enzo en dat je zwaar gewond was... wist je dat ook allemaal al in het begin ? De filmpjes heb ik toch nooit gezien volgens mij :) .
Speelt geen rol zenne. Gewoon met de nieuwe beginnen en nu wel uitspelen :)
Wel jammer want heb dit weekend geen seconde tijd :-(
Exact weet ik het dus ook niet meer eerlijk gezegd, maar het moet toch ergens voor het einde geweest zijn, want ik heb het nooit echt opgezocht en wist het zonder het uit te spelen, maar inderdaad het doet er allemaal niet zo veel toe, ik ga een dezer dagen ook naar die recap kijken en deel 2 beginnen spelen.
 
Ik ben eigenlijk vlak voor Ganon gestopt met BotW :unsure: geen idee waarom tbh
Das helemaal jammer als je al zo ver zit. Ik ben gestopt na dat tweede groot beest in de woestijn daar. Als Switch niet had stukgevallen had ik het sowieso uitgespeeld.
 
Exact weet ik het dus ook niet meer eerlijk gezegd, maar het moet toch ergens voor het einde geweest zijn, want ik heb het nooit echt opgezocht en wist het zonder het uit te spelen, maar inderdaad het doet er allemaal niet zo veel toe, ik ga een dezer dagen ook naar die recap kijken en deel 2 beginnen spelen.
Ja ben zelfs in de story niet op een kwart geraakt volgens mij :) Iets te veel aan het exploren geweest en ook te veel doodgegaan :) .
 
Is er eigenlijk al bekend gemaakt of er een guidebook van uitkomt. Van BOTW heb ik de hardcover collector guidebook en wil die ook wel hebben van de nieuwe .
 
Maar dat van dat je 100 jaar geleden gevochten had tegen Ganon en dat Zelda u had beschermd enzo en dat je zwaar gewond was... wist je dat ook allemaal al in het begin ? De filmpjes heb ik toch nooit gezien volgens mij :) .
Recovered Memories are special events which can be triggered in Breath of the Wild. There are 18 in the base game, plus another five "EX" memories from the Breath of the Wild Expansion Pass DLC, and each contains a scene from 100 years prior to the events of the game.
 
Merci ze... nu moet ik dat ook hebben...

Hahah deel 1 van BotW staat er ook nog op voor 400 euro xD
haha, sorry.
Ja is een mooi hebbedingetje he.

Ja heb al gezien dat die collectors boeken voor serieus wat geld soms verkocht worden.
Stel mezelf enkel de vraag of er ook 400 € voor gegeven zou worden. Lijkt me echt veel.
Heb nog zo een boek van Read dead redemption 2. Zou ook wel wat waard zijn naar het schijnt.
 
Oei, sorry, ik heb zaterdag aan het zoeken geweest en kwam constant op die van BOTW.
Zie nu dat er 2 dagen geleden van Polygon iets is verschenen. Of mss niet goed gezocht. Toch bedankt voor de moeite.
Staat inderdaad nog maar een dag of 2 online.
 
Gamespot 10/10
ign 10/10 - review heeft spoilers blijkbaar
Nintendolife 10/10
eurogamer 4/5

Goede scores dus :D
 
97 op Opencritic na meer dan 50 reviews.

Momenteel de all time hoogste score op de site samen met Super Mario Odyssey. Breath of The Wild kreeg 96.

Ik moet nog altijd Breath of the Wild deftig beginnen na 2 valse starten :unsure:
 
Mijn beste game all time is Zelda oot, daarna heeft het mij allemaal wat minder beginnen boeien. Heb enkel switch lite en naar mijn mening niet echt platform om zo grote game te spelen.
 
Ik vind het juist een ideale game voor onderweg omdat je op eender wel moment kan saven. Ideaal voor op de trein bv.

Heb morgen een halve dag verlof genomen, ik hoop echt dat Bol op tijd levert. :)
 
Terug
Bovenaan