The Last of Us Part II

Is er al iets geweten over een mogelijke PC versie?
Gaan ze wellicht pas aankondigen eenmaal dichter bij release. Het laatste wat Naughty Dog nu mag doen is een scenario zoals bij Part I herhalen en de game vroegtijdig—al dan niet onder druk van SIE upper management—releasen.

De PS4 versie stond vroeger op de PSN store in promotie voor 10eu ( zo had ik em toen gekocht) en dan met die 10eu upgrade is het wel een koopje geweest om deze titel te spelen. :)
Maar nu dat deze remastered uit is vermoed ik niet dat ze die 10eu korting snel opnieuw gaan geven. Dus 20eu en 10eu upgrade is dan ook wel een goede deal ja

Spoilers voor zij die het spel niet hebben gespeeld, er is net een twee uur durende making of verschenen op youtube:

"There probably is one more chapter..."

OOWWW YESSSS :love:

Krijgt gelijktijdig met de PC-release ook 4 nieuwe maps voor de No Return mode, inclusief nieuwe trophies.

Four new maps have also been added to No Return. Overlook, which is set high above the city of Seattle and features plenty of verticality, is the memorable site of a Seraphites encounter in the campaign. School is, during the campaign, the abandoned elementary school in which Ellie and Dina face off against the W.L.F. Streets is set in the overgrown Seattle neighborhood of Hillcrest, while Nest will be familiar to players who have played as Abby through an Infected-infested building. We’ve been so overjoyed about the reaction to this mode since Part II Remastered debuted on PS5 last year, and we hope these new maps further offer more variability and thrills as players tackle new runs.

Two new characters are being introduced for the mode – The Last of Us Part I’s Bill and Marlene. Like with each No Return combatant, these characters offer their own unique playstyles, and should offer both new and returning fans an exciting new opportunity to test their mettle. Bill is a “Smuggler” playstyle who can access a custom pump shotgun from dead drops, and receives double rewards from drops as well. He’s stronger against melee attacks but can’t dodge. Marlene, meanwhile, features a “Risk Taker” playstyle that includes a Custom Assault Rifle, “All or Nothing” gambits, can reroute her No Return path once per run, and more.

Speaking of PlayStation 5 players, fear not – this new No Return content, as well as accompanying new Trophies and additional bug fixes – will be available day-and-date with the PC launch via a free downloadable 2.0.0 patch.

54394636963_889f48fe27_o.jpg

54396469192_cc5a754825_h.jpg

TLOU1 is qua story toch veel beter dan deel 2. :unsure:
Ga ik ook absoluut niet mee akkoord. Part II was echt een wervelwind van emoties, dat écht goed toont dat elk verhaal 2 kanten heeft en dat iemand's acties gevolgen heeft, hoe goed iemand het ook bedoelt. Een spel dat niet draait rond clichés van helden, maar bittere ernst toont, hoe verscheurend dat ook is.

Ga ik ook absoluut niet mee akkoord. Part II was echt een wervelwind van emoties, dat écht goed toont dat elk verhaal 2 kanten heeft en dat iemand's acties gevolgen heeft, hoe goed iemand het ook bedoelt. Een spel dat niet draait rond clichés van helden, maar bittere ernst toont, hoe verscheurend dat ook is.
Dat ze maar is van hun lui gat komen en deel 3 beginnen maken. Schandalig dat ze nog altijd aan het uitmelken zijn.

Nice, ik denk dat deze zich daar beter toe leent dan "Beyond: Two Souls". Van het weekend eens opstarten.
Ik zal hem spelen met voorkennis, maar vraag me af iemand die het spel nog niet gespeeld heeft, hierdoor het verhaal gaat ervaren... Het zal alleszins heel anders binnenkomen.

Nice, ik denk dat deze zich daar beter toe leent dan "Beyond: Two Souls". Van het weekend eens opstarten.
Ik zal hem spelen met voorkennis, maar vraag me af iemand die het spel nog niet gespeeld heeft, hierdoor het verhaal gaat ervaren... Het zal alleszins heel anders binnenkomen.
Ik denk dat het vooral gaat toelaten om Abby meer te begrijpen vanaf het begin. De sterkte van de game zat ook wel grotendeels in de montage

De eerste keer wil je Abby ook dood maar dan zie je hoe haar 3 dagen waren en begrijp je haar al een pak beter. Ook het feit dat je pas halverwege te weten komt dat Ellie op de hoogte is van wat er gebeurd is in dat ziekenhuis maakte echt wel een verschil. En de mindfuck dat je niet weet met wie je tegen wie moet vechten na Abby haar drie dagen was ook wel een serieuze mindfuck. Dus die effecten gaan wel wat verloren.

Abby zou er wel eens beter uit kunnen komen. Ellie een pak minder.

Last of us 2, late to the party, maar man, dit is oprecht één van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb.

Terug
Bovenaan