The Devil in Me heeft eindelijk releasedatum te pakken

Supermassive Games heeft eerder dit jaar voor The Quarry gezorgd en over enkele maanden mogen we opnieuw griezelen met een game uit de The Dark Pictures Anthology. Het gaat uiteraard om The Devil in Me, een game waarin Dr. H.H. Holmes een belangrijk element is. Uitgever Bandai Namco heeft nu bekendgemaakt wanneer we met The Devil in Me aan de slag kunnen: 18 november en dat voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One en pc.

Om 16 uur vandaag verschijnt er een preview, maar ik licht hier graag al een beetje toe wat je mag verwachten. Een productieploeg wil hun reeks documentaires afsluiten met een knaller: een documentaire over Amerika's eerste seriemoordenaar H.H. Holmes. De filmploeg krijgt een telefoontje dat er ergens een kopie van het Murder Castle staat, het hotel waarin H.H. Holmes zijn slachtoffers op gruwelijke wijze vermoordde. Uiteraard gaat de filmploeg erop in om die kopie van het moordkasteel te bezoeken, al zullen ze daar ongetwijfeld spijt van krijgen! Net als alle andere games uit de The Dark Pictures Anthology liggen de levens van alle vijf de hoofdpersonages in jouw handen. Houd je ze allemaal in leven? Of sneuvelen er een paar? Of wie weet ... blijf je uiteindelijk als enige over?

 
Terug
Bovenaan