Lanceringstrailer van The Devil in Me maakt je klaar voor horrorrelease

Bandai Namco Europe heeft vandaag The Dark Pictures Anthology-seizoensfinale, The Devil in Me, uitgebracht op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One en pc. In The Devil in Me worden spelers uitgenodigd in een recreatie van het World's Fair Hotel, gebouwd door de Amerikaanse seriemoordenaar H.H. Holmes. Ze besturen de crew van Lonnit Entertainment, low-budget documentairemakers die naar het hotel zijn gelokt met de belofte van iets unieks, iets dat de kijkcijfers van hun true-crime show zou kunnen opkrikken. Hun lot ligt in de handen van de spelers, die onder druk onmogelijke beslissingen moeten nemen, terwijl hun moorddadige gastheer elke beweging in de gaten houdt.

Naast een nieuw verhaal en een cast vol sterren komt de seizoensfinale met een reeks nieuwe gameplayfuncties. Personages kunnen nu klimmen, springen, kruipen en rennen door verkenningsgebieden die groter en complexer zijn dan ooit. Spelers zullen hun hoofd koel moeten houden om puzzels op te lossen en door op het juiste moment het nieuwe inventarissysteem en de speciale hulpmiddelen voor personages te gebruiken, kunnen ze hun leven redden! Hoe dat precies in z'n werk gaat, lees je in deze review. Zoals bij alle games in The Dark Pictures Anthology kunnen spelers de horror alleen trotseren of samenwerken met vrienden in de multiplayermodi: online met een vriend of met maximaal vijf spelers in de couch-modus.

 
Redactie
Heb het eerste uur getest, deze is echt heel tof, zeker een aanrader en ik denk dat idd co-op hier geestig kan zijn.
 
Terug
Bovenaan