Racing PC PS5 PS4 XBOX The Crew Motorfest

De summit met de bikes vind ik maar niks. Snel naar de volgende :)
Gisteren op de 2de plaats gekomen in die ranking ben benieuwd waar ik vandaag ga eindigen. Ik vind die bikes wel cava. Maar ik moet telkens grinden voor geld. Snap echt niet dat ze voor die playlists u verplichten ne auto kopen.
 
Deze week is de summit echt wel nice, je moet niet grinden voor parts want tis fair pvp dat betekent dat iedereen de standaard auto moet gebruiken zonder parts. en je hebt veel racers waarin je loaner cars krijgt.
Dus alleen uw skills tellen deze keer.

Wat wel minder is, de éérste race (rechts van boven) laat wel zien hoe broken de AI is, je wordt geramd langs elke kant want de AI wilt de racelijn volgen en doordat uw auto stock is kan je niet vol speed even rap van voor gaan.
ik ben met veel moeite 2de gefinished en heb iets van 100+K punten gekregen dunno of ik nog ga proberen om 1ste te eindigen.
 
Deze week is de summit echt wel nice, je moet niet grinden voor parts want tis fair pvp dat betekent dat iedereen de standaard auto moet gebruiken zonder parts. en je hebt veel racers waarin je loaner cars krijgt.
Dus alleen uw skills tellen deze keer.

Wat wel minder is, de éérste race (rechts van boven) laat wel zien hoe broken de AI is, je wordt geramd langs elke kant want de AI wilt de racelijn volgen en doordat uw auto stock is kan je niet vol speed even rap van voor gaan.
ik ben met veel moeite 2de gefinished en heb iets van 100+K punten gekregen dunno of ik nog ga proberen om 1ste te eindigen.
Ja, ik ga vanavond aan de slag met de nieuwe summit. Heb afgelopen dagen nog wat kunnen grinden in racing, street 1, street 2 en alpha GP. Zit dus wel goed.
De summit van 2 weken geleden met al de racing was kei leuk. Had daar een lekkere 1.254.000 score :)
 
Iemand tips voor snel te levelen, speel het nu al maand en nog altijd lvl 1 bijna alle play list gedaan de summit, custom events
 
Iemand tips voor snel te levelen, speel het nu al maand en nog altijd lvl 1 bijna alle play list gedaan de summit, custom events
Level 1 na een maand is een beetje bizar idd.
Het lvl'n gaat via de legend track in the main stage. Je dient daar eerst minstens 1 van 3 kleuren tot lvl 4 te krijgen (alle 3 is beter) en dan ga je lvl'en op de legend track. Daar begin je dan te lvl'en door xp te halen (affixen op XP dus) . Op het einde van de main stage (binnen een week nu ongeveer) wordt de lvl die ge daar hebt gehaald omgezet naar uw algemene level.
Ik hoop dat dit een beetje is wat je moest weten ? Anders heb ik je vraag verkeerd begrepen :)
 
summit event van vorige week (drift) was top, kwam 300k punten tekort om 1ste plaats te worden :(
 
Welke legendary points gebruiken jullie voor die Summit? Is er daar ook iets dat je kan gebruiken om die score te boosten?
 
ze hebben gisteren een patch gereleased, waarbij ik eindelijk over mijn wagens uit TC2 beschik. kan ik nog eens verder doen :)
 
Ja was wel leuk idd. Alleen de races met de driftcars vind ik niet leuk. Voor mij is het ofwel echt driften ofwel racen maar dan niet met een driftcar :)
die Nismo dat je krijg bij de drift playlist (dacht ik) dat was de auto om mee te racen was perfect stabiel in races.
 
RIP The Crew 2014
Na 10 jaar hebben ze de servers toegesmeten van de allereerste Crew game. Game over dus want ge kunt niet offline spelen.

Ik stel me hier wel serieus vragen bij want tegenwoordig zijn alle games bijna te connecteren met internet om te kunnen spelen. Binnen nog eens 10 jaar kan ik dan het merendeel van de games die ik nu heb gekocht ook niet meer spelen als ze die servers toesmijten?
En ja, dat is een issue want ik ben een retrogamer. Ik speel veel games terug opnieuw na ongeveer 10 jaar ofzo. Gewoon omdat ik er veel plezier van had.
 
Terug
Bovenaan