The Crew 2 Season 3 Episode 1: US Speed Tour East dit weekend gratis beschikbaar

Nog geen maand geleden vierde de The Crew-franchise het behalen van 30 miljoen spelers, onder andere door de Chevrolet Corvette C8 Stingray 2020 bijna gratis aan te bieden. Vandaag lanceert Ubisoft met een mond vol The Crew 2 Season 3 Episode 1: US Speed Tour East en geeft het de spelers de kans om de game gratis te spelen vanaf morgen tot en met 12 juli en dit op PS5, PS4, Stadia, Steam en Windows PC via de Epic Games Store en de Ubisoft Store.


In Season 3 Episode 1: US Speed Tour East zijn er 16 events beschikbaar en belooft het ook nieuwe verbeteringen te brengen: nieuwe user interface in de LIVE Summit, een competitiesysteem met meer beloningen en de toelating van Star level-spelers. Daarnaast zijn er ook grote updates om een betere kwaliteit te kunnen afleveren, verandering in het scoresysteem in Stunt Mode, een optie om Performance Parts van voertuig naar voertuig te brengen en verbeteringen aan de plaatsing van checkpoints.

 
Ik heb de Crew 2 vanaf release gekocht samen met de seasonpass.
Na de hoofdcampagne heb ik hem eigenlijk niet meer aangeraakt.
Is het de moeite om hem terug eens te installeren?
 
Had hem ook gekocht en mss maar 30m gespeeld.
Was tov The Crew 1 een grote teleurstelling voor mij.
 
Terug
Bovenaan