Tennis

Heerlijke match van Maja. Eindelijk eens wat anders dan die pure powerslagen altijd met dat overdreven gekreun. Mooie variëteit, dropshots, lobs, heerlijk.
Maja :cheer: Tennist echt heel leuk vind ik. Ontdekking van het toernooi bij de vrouwen sowieso (voor mij toch).

Daarstraks haar levensverhaal gelezen, best ontroerend eigenlijk.

Schnaider precies ook mentaal te plat. Hoe gefrustreerd loopt die daar rond ast nie lukt.
Te lang met Sabalenka op de baan gestaan. :unsure:

Kunnen ze dat dak niet helemaal dichtdoen of zo? Ik erger me aan die open plekken die op de baan zijn nu.

edit: was blijkbaar dicht maar er zijn blijkbaar enkele gaten waar de zon door kan schijnen, gelukkig is dat wel was nu want vond dat vrij storend.

Laatst bewerkt:
Fantastisch gewoon. Wat een complete speelster. En die rust dat ze uitstraalt. :love:

Moest ik daarstraks niet haar story hebben gelezen, zou ik nu afvragen waar die de ganse tijd gezeten heeft. Ik hoop dat ze dit kan bevestigen in de toekomst.

Ook wel fan van Andreeva hier, maar dit sprookje verdient toch ook wel een happy end... Urgh, jammer dat maar 1 van beide kan winnen zaterdag ... :frown:

Uitgebreide samenvatting gezien, wel nogal veel moonballing precies. Maar goed t is de WTA voor iets he😆

Schnaider wel vreemde shotkeuzes met momenten zoals bij de 4-5 achter in set 1 TB :thinking: .

Mensik niet zijn niveau of Zverez gewoon een maat te sterk?

Beiden. In deze tweede set Mensik wel te veel fouten gewoon, zeker niet zijn niveau van tegen Fonseca. Maar Zverev is gewoon zo goed in telkens zijn solide niveau te spelen. Die zijn backhand is ook gewoon zo onderschat. Alé ja onderschat, iedereen weet dat die goed is, ma die is echt ontzettend goed.

Zijn uitspraken paar weken geleden dat hij achter Sinner samen met Alcaraz op een eiland stond waren ongelukkig want natuurlijk zit hij niet in de buurt van Alcarez, maar het klopt wel dat hij gewoon veruit de best of the rest is voor de moment; en een speler die zich niet zomaar meer laat verrassen. Hij is agressiever gaan spelen dit jaar (toch tegen spelers die niet Sinner heten), heeft een uitstekende opslag (hoogste first serve percentage van iedereen), speelt constant ballen diep, kan slechte backhands van tegenstanders uitspelen en maakt dan nog eens weinig fouten. Dan ga tegen bijna iedereen winnen.

Laatst bewerkt:
Straf dat Cobolli of Arnaldi een grand slam gaan pakken vermits anders mijn voorspelling dat Zverev nooit een slam gaat pakken fout is
:unsure: .

Kvond het precies toch ma een ondermaatse partij.

Mensik duidelijk met fysieke klachten, en zverev tja. Niet veel te doen aan zo een opslag. Maar toch veel fouten gemaakt.

Zou al heel de dag amper of niks binnenhouden inclusief water, ja dan heeft het natuurlijk weinig zin... .

Tjongejonge, ik ben hier al een halfuur stil van en aan het balen in zijn plaats.

Dan heb je zo'n fantastische toernooi gespeeld, halve finale bereikt ondanks een opgave van Berrettini, mogelijks de enige keer dat die zo ver zal geraken op een GS en dan moet je op zo'n manier de strijd staken...

Roland Chaos op alle vlakken dit jaar.

Terug
Bovenaan