Tennis

Poolse tennisspeelster in de halve finale, no surprises there :oi22:

Stijgt virtueel 84 plaatsen op de ranglijst :biglaugh:

Bij de mannen ook echt gek verhaal met Berrettini bijvoorbeeld. Als die vandaag wint van Arnaldi komt die op een reekshoofd plaats voor Wimbledon. Een probleem, hij stond vorige week zo laag (105) dat hij niet eens rechtstreeks geplaatst is voor de hoofdtabel dus hij moet kwalificaties spelen :laugh:

(in realiteit zullen er wel nog 3 extra spelers forfait geven waardoor hij zonder kwalificaties de hoofdtabel zal halen)

Stijgt virtueel 84 plaatsen op de ranglijst :biglaugh:

Bij de mannen ook echt gek verhaal met Berrettini bijvoorbeeld. Als die vandaag wint van Arnaldi komt die op een reekshoofd plaats voor Wimbledon. Een probleem, hij stond vorige week zo laag (105) dat hij niet eens rechtstreeks geplaatst is voor de hoofdtabel dus hij moet kwalificaties spelen :laugh:

(in realiteit zullen er wel nog 3 extra spelers forfait geven waardoor hij zonder kwalificaties de hoofdtabel zal halen)

Meer geld gewonnen afgelopen 2 weken dan de 5 jaar ervoor.

Ik ben nog maar aan het kijken sinds 5-3 in set 2, maar kan iemand mij nu eens vertellen waarom Sabalenka zelden of raar een warning krijgt voor dat overdreven gespeeld gekreun van haar? Ik kan daar dus met mijn hoofd niet bij.

En dan die vreselijke maniertjes van haar als het wat minder loopt, tot zelfs het afsnauwen van de mensen in haar box. Bah, wat een vreselijke persoonlijkheid heeft die toch.

Komaan Shnaider, doorzetten!

T zijn wel twee kreuners (en even onaantrekkelijke speelsters qua speelstijl) tegen elkaar imo. Even fanatiek ook (maar das dan weer vrij normaal imo).

Wel zowaar een 6-0 van Shnaider tegen Sabalenka.

Halve finale Chawlinska Shnaider die daar geld had op gezet die is rijk.

Wat een gechoke van Sabalenka zeg, maar die Shnaider speelde ook wel heel erg sterk sinds ik begonnen ben met kijken. Prachtige winners bij momenten.

T zijn wel twee kreuners (en even onaantrekkelijke speelsters qua speelstijl) tegen elkaar imo. Even fanatiek ook (maar das dan weer vrij normaal imo).
Mja, Shnaider kreunde ook wel wat, maar verre van hetzelfde niveau als Aryna. Da's gewoon next level hoor.

En dan die random uitbarstingen waar ze het ganse stadion bij elkaar krijst zoals daarnet op 0-5 0-30, hallelujah zeg :laugh:

Blij dat ze eruit ligt.

We krijgen nu aan beide zijden een nieuwe naam op de erelijst!

Cobolli joenge als het zo waait moet je niet met een lijnmarge van 2cm spelen. Geeft hier gewoon de set weg met al zijn UE's. 🫣

Precies echt enorm moeilijke omstandigheden vandaag? Ik zie heel veel wind.

Je kan je afvragen of ze dan niet gewoon het dak moeten dichtdoen.
Enkel voor wind doen ze dat meestal niet of het moet al erg zijn (Indian Wells style 😆). In feite zou het beter gewoon beginnen regenen, dan moeten ze wel.

Ale kwas klaar voor een tennis avondje na het werk. Geeft Berrettini op. What happened?
Blessure aan het linker bovenbeen. Had een MTO gepakt op 1-2 in de 2e set, maar het mocht niet baten.

Zoveelste tegenslag voor de gast, sad. Hoop voor hem dat zijn Wimbledon niet in het gedrang komt, denk dat die daar ook wel mee in zijn hoofd zat.

Wel happy voor Arnaldi. Wat een coole gast ook.

Had al van in het begin alle moeite van de wereld om zijn service games binnen te halen terwijl Arnaldi als een dartel veulen stond te spelen.
Lijkt me wel bijzonder frustrerende tegenstander op gravel met zijn defense skills en lage foutenlast. Afwachten of Cobolli voldoende geduld zal hebben om de punten op te bouwen in plaats van het te forceren. Heeft wel de betere forehand.

Terug
Bovenaan