Jodar ook weer maar eens indrukwekkend.
Kijk naar die zijn draw
Hij is niet alleen heel goed, alles zit precies ook mee

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jodar ook weer maar eens indrukwekkend.

. t Zal vol zitten, dat wel!Ik dacht Kouamé gaat wat overhyped zijn maar toch netjes Cilic geklopt.
Medvedev zijn gravelslam zit er ook op. Heel grillig scoreverloop daar.
Matchbal tegen nu…Benieuwd wat die Boisson gaat klaarspelen seffes. In tegenstelling tot Vacherot heeft die in haar jaar sinds de HF op RG weinig tot niets klaargespeeld eigenlijk. Als ze vandaag zou verliezen, zakt die ook weer helemaal terug tot plaats 150.

Navone kan deftig tennissen maar als mens zwaar zwaar gebuisd de achterlijke paljas.
Mensik ligt daar af te zien als een beest maar is fkes gaan checken na de match hoe het is? Nee hoor.
Tis uw eigen schuld he lul dat ge het zelfs tegen een totaal totaal kapotte Mensik niet kunt redden.
Amai ja dat was duidelijk checken hoe het was.Hij is toch gaan kijken?
Amai ja dat was duidelijk checken hoe het was.
Nee, bijzonder wrange afsluiter van een kraker van een match vond ik dat.
Toen de scheids (terecht) regelmatig tweede opslag gaf aan Mensik ook nog gebaren naar de scheids van ja geef die is meer strafpunten etc. Met dat vingerke ostentatief seconden lang (veel langer dan het "gaan kijken" na de match) wijzen maar Mensik van buiten.
Nee voor mij alle sympathie weg voor de argentijn, als mens bijzonder tegenvallend.
Dan heb ik al heel wat andere reacties gezien op de tour.
Tijdens de match tot daaraan toe maar ik vond hem ook na de match maar klein (scheids idem trouwens komt pas kijken op t moment dat er een medisch iemand komt aangelopen).