Général Zantas
Well-known member
Vandewinkel blijft helaas verliezen op klei.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij won een spannende eerste set na een tie-break, daarna moest Shevchenko vrij snel opgeven (een blessure?). Jammer want zo wil je niet winnen.Ook goed om zien dat Collignon meteen goed van start gaat na zijn blessure, volgende ronde tegen Shevchenko is wel een betere waardemeter.

6-1 6-2 tegen Pegula![]()
Jup, helaas.Feestje is alweer gedaan.
Enkel eerste set gezien, maar Svitolina was toch weer erg sterk. Ontzettend goed seizoen tot dusver.
(en best een goeie match)
Meer dan waar ook zijn in Frankrijk de wegen om een WC toe te kennen ondoorgrondelijk...Costoulas haar eerste kwali gewonnen zonder moeite, kwam uit tegen iemand die in de afgelopen 4 jaar maar 3 matchen had gespeeld. Geen idee op basis waarvan die een WC gekregen heeft, want haar hoogste positie ooit was 150e, 10 jaar geleden...
We zullen zien, Damm is een serve bot van 2m03 en gravel niet zijn favoriete ondergrond.
Zijn pa was wel een heel goede dubbelspeler in de tijd.
Als ik de Q draw bekijk dan zitten daar toch een paar figuren tussen die gewoon hun 24k€ komen oprapen waar ze volgens hun ranking 'recht' op hebben.

Amai ja, 44 unforced errors tegen 11, zo ga je moeilijk winnen natuurlijk
Die jonge Brit ken ik niet eerlijk gezegd. Heeft in maart wel 2 opeenvolgende Challenger 50 gewonnen zie ik (nu ja Onclin deed dat ook dus dat zegt op zich weinig over iemand zijn kansen op RG)