Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk altijd: Op de tennisbaan en als tennisser is Bergs ne (halve) zot.Goede matchen van Collignon en Bergs. Je moet het Bergs nageven, dankzij hem heerst er wel echt een heel goede sfeer in het Belgische Davis Cup team, waarbij ze elkaar naar een hoger niveau pushen.
In het echte leven ziet het mij ne toffe pé uit.Vandaag met iets minder moeite een ex-top 100 geklopt. Timofeeva kon enkel de eerste set aanklampen, 6-4 6-0. Eerste W75 finale tegen Eva Bennemann morgen. Sowieso stijgt ze nu al naar plaats 375.Vandromme klopt een top 100 speelster overigens.
Hij klopte het eerste reekshoofd Fery met 7-5 4-6 6-2. Gisteren pakte hij ook al de dubbeltitel. Na een mager seizoen zakte hij verder weg op de ranking, maar door deze titel stijgt hij weer naar plaats 294. 
Als Blockx wint krijgt hij een extra bonus mee, als ik het gisteren goed gelezen heb.En hup Blockx naar de finale. In 3 sets (ok, niveau lag wel dichter bij elkaar dan dat doet vermoeden), en hij maakte het bij momenten nog moeilijker dan het moeten zijn met een paar missers. Maar die kerel zit hier op een - voor zijn leeftijd - indrukwekkend niveau te tennissen. Beest van een forehand, uitstekende opslag, heel goede defense, en mentaal ook een rots deze week. Clutch op de belangrijke momenten. Elk minder momentje lijkt bij hem 10 seconden later weer vergeten te zijn. Atypisch Belgisch zou ik het bijna noemen
Nu waarschijnlijk een droomfinale tegen Tien.

Als Blockx wint krijgt hij een extra bonus mee, als ik het gisteren goed gelezen heb.
Er is geld voor de winnaar maar als die winnaar geen enkele match verloren heeft is er een bonus.
Voor Tien zou dat niet gelden want hij verloor wel een match.
Kan dat kloppen? Ik vind niet meteen een linkje terug.![]()