Tennis

Collignon blijkbaar ziek, wordt vervangen door lucky loser Nerman Fatic, moet in principe haalbaar zijn voor Blockx.

Blockx mag volgens mij content zijn dat Collignon ziek was, ik had hem er in zijn huidige vorm niet van zien winnen. Won wel van Fatic, 7-5 7-5.

Onclin gisteren met een goede zege tegen reekshoofd Wong in Ostrava en Coppejans staat als alternate op de hoofdtabel in Estoril. Hij speelt tegen LL Yevseyev.

Wat een tabel in Estoril precies, achtste reekshoofd Fonseca op plek 65... .

Veertien top honderd spelers op t eerste zicht aanwezig. En dan zit je nog met een Lajovic die jaren top honderd stond, Fucsovics idem, ... . Zotte tabel.

Edit: Enfin in Aix en Provence gelijkaardig, "gewoon" sterk bezette challengerweek dan precies.

Laatst bewerkt:
Er zijn geen ATP250/500 tornooien deze week omdat ATP1000 Madrid nog bezig is dus iedereen van de top150 die er niet was (of er al uit ligt) en nog wat op gravel wil spelen heeft geen andere keuze.

Ik heb iets opgevangen via de entourage van een Belgische prof die vroeger nog interclub speelde met Tallon en nu nog af en toe zijn sparringpartner is. Het zou niet zozeer tussen Xavier en Tallon gaan maar wel diens entourage. Bij Lloyd Harris en Popyrin had hij nagenoeg carte blanche maar als er een ander ego in het team zit dan bost dat nogal snel. Xavier nu ook niet de gemakkelijkste om mee samen te werken denk ik...

Alexander geeft forfait voor zijn QF blijkbaar, stijve schouder en last aan de buikspieren.
Die Kym leek me nochtans een haalbare kaart. Tjah...
Volgende week is hij derde reekshoofd in Praag.

Vorige week nog keihard onderuit in de finale, deze week pakte Bailly toch de titel in Oegstgeest, hij klopte 5e seed Sanchis met 7-6(5) en 6-2. Klopte gisteren ook de topseed. Positief dat hij Monastir verlaten heeft en hier speelde, deze M15 was toch al wat sterker bezet. Voor de volgende weken staat hij op een paar M25 lijsten, maar wel nog kwalificaties.
Onclin stijgt naar z'n beste ranking van 192 na zijn halve finale in Ostrava. Goeie week voor hem!

Bijzonder vreemde wedstrijd Coppejans-Collarini. Vooral einde set 2 begin set 3. Precies of die gast wou niet winnen, was dan ineens 'geblesseerd'. Zou me niet verwonderen dat hier iets anders speelde maar goed ja, bewijs dat maar eens...

Timing is idd wel toevallig.
Bergs die gewoon Malisse wou nu die beschikbaar is?
Want iedereen die Malisse als coach heeft gehad tot nu toe wel gewoon erg lovend over hem.

Leek me altijd quasi onklopbaar op gravel, maar daar is idd niet veel van te merken. Sowieso al echt zware nederlagen de laatste tijd, niet van haar gewoonte.

Mertens gisteren Pegula naar huis gemept, al de 4e keer in 5 ontmoetingen. :cool:

t is weer een topweek voor de Belgische mannen...woensdagavond en alle CH en M25 spelers liggen er al uit
Coppejans 2 mp's laten liggen tegen Misolic

Echt benieuwd naar Sinner-Ruud morgen in Rome. Wordt een eerste serieuze test voor de nr.1 want Casper is echt on fire...

Terug
Bovenaan