Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
intussen welmaar nog niet officieel teruggetrokken.
Ik was al verbaasd dat hij speelde na zijn gewonnen finale. Het hoefde niet meer he. Hij was zeker van de AO. (kwalificaties).Einde seizoen dus.
Of ja door daar gewoon op te dagen pakt hij wel één gratis extra puntje mee op de ranglijst.
Klopt, 0 punten bij eerste ronde exit.Ben je zeker? Normaal is 1ste ronde eruit 0 punten, tenzij je uit de kwalificaties komt dan heb je er 4.
De Bailly's...ik krijg er ook kop nog staart aan. PY gaat nu wel ineens een dikke 500 plaatsen stijgen.Pierre Yves Bailly heeft net de finale in Texas verloren, hij verloor van Dostanic met 6-3 7-6... Vreemd wel dat hij slechts 2-3 tornooien per jaar speelt.
Momenteel kwartfinale in Monastir, maar hij gaat toch moeten winnen, wil hij iets zekerder zijn van AO Q. Hij heeft gelukkig wel een back-up plan: M15 van Sharm El Sheik.Ik ken zijn programma niet maar komt wss. tekort voor de AO Q tenzij hij Jules Marie-gewijs in december nog een paar M15's gaat afschuimen op exotische locaties.

Nu ja ik ben zeker als ze mij zouden testen dat ik gepakt ben ivm doping non stop 24/7 ook al neem ik bewust niets in. Cero cero cero te veel ..Swiatek, Sinner, ... doping blijft een plaag in de mondiale sport.
Nu ja ik ben zeker als ze mij zouden testen dat ik gepakt ben ivm doping non stop 24/7 ook al neem ik bewust niets in. Cero cero cero te veel ..
Maar als prof zou je toch beter moeten weten. En al zeker als topsporter.
Per ongeluk een vervuild supplement innemen als topper? Ik blijf dat vreemd vinden als je professioneel bezig bent.
Michael hier volgens mij toch zwaar bestolen op match point. Is toch duidelijk uit op 2:29:10 Of dit toevallig is in Mexico tegen een Mexicaanse speler gaan we maar in het midden laten...Geerts nog eens op een challenger hoofdtabel geraakt. Moeizame eerste ronde tegen lokale Mexicaan Hernandez en nu tegen Escobedo. Nooit van gehoord maar in 2017 losjes in de top-100 blijkbaar.
. Die top100 was een eenmalige stunt, kampeert de laatste jaren veel lager.Michael hier volgens mij toch zwaar bestolen op match point. Is toch duidelijk uit op 2:29:10 Of dit toevallig is in Mexico tegen een Mexicaanse speler gaan we maar in het midden laten...

Touché! Uw foto is vrij blurry. Maar of wel zie ik scheel of te wel is zelfs op uw foto de bal nog steeds 'welliswaar' nipt buiten.