Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja het was blijkbaar op tussen die twee. Hij wist niet meer hoe hij Goffin terug op niveau kon krijgen waardoor hij beslist heeft een andere trainer te nemen in de hoop op beterschap.Mooi dat hij op zijn oude dag nog eens heropleeft. Had ik echt niet meer verwacht.
Hij is net weer van trainer veranderd zeker? Niet meer die boezemvriend van hem dacht ik?
Hij speelt nog de DavisCup maar hij heeft inderdaad nu gezegd dat dit zijn laatste wapenfeit wordt.Nadal stopt er mee
Ja Goffin speelt gewoon niet deze week. Niet in Antwerpen maar blijkbaar dus ook niet langer in Stockholm. Een weekje (of 2) rustpauze aldus.Ik had er nochtans wel goede hoop op, want vorige ontmoetingen waren steeds close. Maar idd, een heel goede week! Hij heeft ondertussen wel afgezegd voor Stockholm.
Alle drie staan ze op de hoofdtabel en ze vermijden in de eerste ronde een reekshoofd. Bergs heeft er zin in, want hij wil het weekend halen! Aan ambitie geen gebrek want top-10 is een doel aan het worden...Bergs, Collignon en Blockx spelen deze week normaal gezien wel (in Antwerpen)
. Blijft een apart figuur maar met momenten nog steeds geniale slagen.
Na dit seizoen verwachtte ik een harde nederlaag. Wel content voor hem en hopelijk geeft het Bailly een boost in het koppeke. Voor Demanet had ik dezelfde verwachtingen, maar die maakte het Seyboth Wild bijna 3u heel lastig. Hij moet de match van z'n leven hebben gespeeld. Iemand naar Antwerpen geweest?
Dat is zoals Djoko. Hij speelt alleen maar beter hoe meer colablikjes hij tegen zijne kop te verduren krijgt.Ik denk dat Bailly hier heeft meegelezen de voorbije maanden hoe we zijn resultaten zaten af te zeiken en nu de puntjes op de i zet.![]()
Je speelt dan een keertje voor eigen publiek en ..Had van Collignon nu toch iets meer tegenstand verwacht tbh, 12 DF's in 7 service games djeezes zeg dat grenst bijna aan het belachelijke.

Ik ben gaan kijken. Diaz Acosta is duidelijk een gravelspeler. Traject van de FH is te hoog en viel niet diep en heavy genoeg, waardoor Bergs continu de bal kon aanvallen door in te stappen en zo druk te zetten.Je speelt dan een keertje voor eigen publiek en ..
Anderzijds .. Bergs laat toch weer zien dat hij een goeie subtopper is geworden die goed mee kan in de top-100.
Op papier had hij een tegenstander van rond zijn niveau maar hij wint wel (voor eigen publiek)