Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch iets teveel onnodige fouten van Blockx in de 2de set. Wilt de rally's soms te kort houden en voor de winner gaan, terwijl hij best een goede baseline speler is die kan wachten op de fout van de tegenstander.Twee keer net niet, jammer maar niets aan te doen. Blockx heeft alvast bewezen zijn wildcard te hebben verdiend. Hem zien we hier ongetwijfeld nog terug.
Ik volg zijn YT kanaal al enkele maanden. Steekt zeer goed in elkaar en aangenaam om te volgen.Ik weet niet of er iemand Jules Marie volgt op zijn YT-kanaal? Long story short, vroeg zijn carrière afgebroken wegens geldproblemen en blessures, daarna een crowdfunding gedaan, op zijn 30ste herbegonnen en via ITF en Challenger opgewerkt naar plaats 220 ongeveer. Begin december nog naar Koeweit afgereisd voor een ITF15 om net voldoende punten te hebben voor de qualie cut-off.
Vandaag Paire geklopt (die er weliswaar weer met zijn pet naar gooide).
.
, Giorgi-Azarenka ga ik kijken voor de lange rally's en het tactisch vernuft. Rybakina-Pliskova idem (al doe ik Rybakina dan wel een beetje tekort, toegegeven), en Hunter-Errani ook benieuwd naar om één of andere reden. 
Het wordt Tsitsipas vs. Bergs... Berrettini geeft forfait met een voetblessure. Hopelijks is Bergs genoeg hersteld van zijn zonneslag.Tsitsipas-Berrettini lijkt me een leuke R128.
Inderdaad Bergs is opgevist als Lucky Looser. Hopelijk is hij inderdaad goed hersteld want dit is een leuk cadeautje voor hem. Tegen Tsitsipas heeft hij alvast niks te verliezen.Het wordt Tsitsipas vs. Bergs... Berrettini geeft forfait met een voetblessure. Hopelijks is Bergs genoeg hersteld van zijn zonneslag.
AO al begonnen vannacht zonder al te grote verrassingen, al had Rublev in set 5 een supertiebreaker nodig tegen Seyboth Wild en verloor Cilic in 4 sets.