Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar Verdasco is normaal toch al lang binnen.Deze week heeft hij er blijkbaar iets meer zin in, gisteren weer gewonnen en nu in QF 1st seed Coria tegen wie hij het wel zal kunnen schudden.-Tomic speelt Dellien kansloos naar huis in Santo Domingo, ok komt terug uit blessure maar was toch een top-100 speler en is zeker niet slecht. Even goed verliest de Lord morgen 6-2 6-1 in 35 minuten tegen een nobody (zoals vorige week)
Van Felix AA had ik na zijn sterk najaar ook meer verwacht! Moet nog heel veel punten verdedigen... zie je ook aan zijn race ranking, 52ePaar losse bedenkingen...
-Felix AA en Schwartzman geraken dit jaar ook niet echt in een goede flow

Had het ook gezien, maar kende die regel ook niet. Is in het verleden toch ook al verkeerd toegepast dan!Dat is ook nieuw voor mij, net touch telt dus niet wanneer het voorbij de singles post is.
Ik had in 1ste instantie dezelfde reactie als Raonic ('wtf, the net is the net')
Bailly won in de voorrondes en finale week al zijn matchen, Blockx moest één keer het onderspit delven.Nog geen draw voor Koksijde maar op basis van de acceptance list zou GA Bailly op de main draw staan en zijn broer qualies.Ik zag dat G.A. Bailly en Blockx de finale van de Summer Cup hebben gewonnen van Frankrijk.Bailly won in de voorrondes en finale week al zijn matchen, Blockx moest één keer het onderspit delven.
Kimmer inderdaad hoerechance gehad door die jammerlijke blessure van Gombos.Kimmer-humor 1:03:05 'sorry man, you would have killed me anyway again'
Stond echt wel barslecht te spelen, zal morgen sowieso beter moeten idd.
Is voor zover ik kan zien hamstringblessure bij Gombos, je ziet het zo gebeuren