Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goffin nu toch weer op 2 overwinningen van de top-100. Daar hoort hij ook gewoon thuis als hij op dreef is zoals de laatste weken.In 2014 al eens tegen Napolitano gespeeld op gravel, en slechts 3 games verloren. Sindsdien nooit binnen de top-300 geraakt, dus mag in principe geen probleem zijn. Topreekshoofd zijn met naam heeft wel zijn voordelen, elke match al gespeeld om 21u.![]()
Ik zie Goffin gewoon weer een wildcard krijgen net zoals op Wimbledon moest hij uit de boot vallen. Als hij op niveau is, is hij altijd wel een meerwaarde. Maar goed, liever rechtstreeks op de hoofdtabel dan (alweer) via een uitnodiging.Niet echt iets misgelopen in set 1 maar die Napolitano hanteert het Gulbis/Sabalenka/... gameplan zijnde op elke bal keihard meppen en hopen dat die binnen valt. In set 1 viel alles binnen, daarna niet meer
David heeft een entry ranking van 111 voor de US Open (cut-off was 17 juli) en is daarmee de 14de alternate m.a.w. dat wordt heel nipt voor de hoofdtabel.
Ruud imho te wisselvallig om een consistente top-3 speler te zijn/worden. Al is die Fils wel goed natuurlijk maar ik vind hem veel streken hebben voor een 19-jarige (akkoord, het is een Fransman, maar dan nog...)
Inderdaad. Ik acht haar kansen miniem in (eerste set heeft ze alvast kansloos verloren).Wickmayer in Polen halve finale tegen Swiatek, zal haar deugd doen voor dat soort matchen doe je het toch.

Goffin weer wat te laat wakker zoals hij wel eens vaker doet. Maar los daarvan, heel erg volwassen partij van Sachko. Goede speler. Hij ging volop zijn kans en Goffin speelde net onder zijn gemiddelde niveau. Kan gebeuren.
Op zich kan ik je comment wel smaken, aangezien ik meestal ook zo scherp durf reageren.Sorry maar als je de top 100 ambieert (en eigenlijk eerder top 50) dan moet je deze match gewoon 2-0 winnen.
Die Sachko is 26 jaar en zijn hoogste ranking ooit is 187, dus geen toptalent.
Kan gebeuren? Imho niet.
Deze zwak bezette challenger moet hij gewoon opkuisen zonder setverlies maar zelfs dat kan hij niet meer.
Zet hem tegen Bergs of zelfs Coppejans en hij moet krabben en wie weet verliest hij zelfs. Met zijn ranking had hij top seed geweest om qualy te spelen van ATP500 Washington (denk zelfs dat hij meteen op de MD kon) maar in plaats daarvan speelt hij volgende week challenger San Marino.
Dat zegt genoeg over zijn mindset en ambitie.