WimJ
Well-known member
Geerts kon niet rap genoeg op Tomorrowland zijn…Geerts en Onclin kansloos eruit.
Voorlopig lijkt het 200 niveau wel een plafond.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geerts kon niet rap genoeg op Tomorrowland zijn…Geerts en Onclin kansloos eruit.
Voorlopig lijkt het 200 niveau wel een plafond.

Geerts is gewoon niet zo'n goede tennisser op dat niveau. In Challengers geraakt hij 1 ronde verder en dan is het meestal afgelopen. Zijn grootste kans ligt op gravel. En als hij eens wint, is het meestal met veel moeite of eens een uitschieter.Geerts kon niet rap genoeg op Tomorrowland zijn…![]()
Het had wat geweest, 2-0 in H2H tegen de nummer 1, maar Alcaraz liet het niet gebeuren. Goffin speelt er precies graag tegen. Hij zal wel weer in de top-100 terecht komen, moet ook niet echt enorm veel punten verdedigen. Hij is deze week 1e reekshoofd in Verona.Goffin speelde ook een heerlijke match tegen Alcaraz op de Hopman Cup. Hij speelt echt niet zoals een speler buiten de top 100. Dit niveau aanhouden en hij zou toch snel terug de top 100 moeten binnenkomen..
Zag het ook, zeer jammer. Hier is volgens ranking gekozen voor de LL, ik dacht dat dat niet meer werd gedaan.En vandaag zelfs een 3e LL spot geloot, weer niet Kimmer. Man man man. Tennis can be cruel.
Het hangt er vanaf wanneer precies de withdrawal van de main draw gebeurt.Zag het ook, zeer jammer. Hier is volgens ranking gekozen voor de LL, ik dacht dat dat niet meer werd gedaan.
De Loore heeft het nog weten ombuigen, gewonnen met 4-6 7-5 6-3 van Stricker, knappe zege! Stond veel op het spel voor Dominic, want hij won het tornooi vorig jaar.De Loore zijn match ook onderbroken tegen 2e seed Stricker, hij moet 3-5 goedmaken.
Ik vermoed dat de entry ranking genomen werd, en daar was Kovalik 151e en Kimmer 188e.Kimmer had nogtans een hogere ranking dan degene die de 3e spot heeft ingenomen.
Inderdaad dat kloptIk vermoed dat de entry ranking genomen werd, en daar was Kovalik 151e en Kimmer 188e.