Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van Colson, is niet slecht bezig de laatste weken.Bloed, zweet en tranen heeft het hem gekost. Maar het is Zizou gelukt. 7-6 4-6 7-6Zijn beste zege sinds Antwerpen 2020 toen hij Ramos-Vinolas (toen 45e) klopte en het Khachanov (17e) lastig maakte. Volgende ronde Huesler of Rodionov... tijd dat hij zijn eerste QF haalt op ATP niveau!![]()

Zeker ook pro de regel hoor, maar voor een reizende tennisser met elke week veranderingen van schema, snap ik wel dat het eens mis kan gaan. Als ik het goed begrijp gaat het over mogelijkheid tot controle élke dag tussen 1 welbepaald uur. Ik snap dat dat stress meebrengt zoals Rune aankaart.

Ze hebben er geen zin meer in blijkbaar...walkover gegeven.Straks dubbelen ze nog samen...
Dat ze die mark wegveegt vind ik al triestig, maar dat ze daarna nog eens herhaaldelijk gaat juichen nadat Zhang opgeeft is echt wel disgusting. Zegt veel over haar als persoon.