Tennis

Dit is toch zottenwerk ...

Dat ze dan gewoonweg dat tornooi aflasten. Al die internationale sporten zouden ze tijdelijk beter on hold zetten.
Mentaal moet dat toch serieus doorwegen, voor de helft zit het tornooi er na 1 wedstrijd al op, voor 3/4e na 2 wedstrijden.

Deze toppers mogen heel blij zijn, want hun regels zijn minder strikt, dan de spelers/speelsters die rechtstreeks naar Melbourne zijn gevlogen. Die zitten met vaste sparringpartners en mogen volgens mij slechts 5u per dag uit het hotel... Ze hebben wel de mogelijkheid om een tornooi te spelen, Melbourne I en Melbourne II, waarin ze op basis van de ranking gesplitst worden over deze twee tornooien die op dezelfde locatie op hetzelfde moment worden gespeeld. :thinking:
 
Er moet een bom geld te krijgen zijn in Australië anders doe je dit toch gewoonweg niet. Laat staan de kwalificaties in de UAE erbij, dan kost je het al een fortuin om mee te doen.
 
Eerste ronde eruit in de kwalificaties... €16000... eerste ronde eruit op de hoofdtabel €64000. Er zijn veel spelers die dat hééééél erg welgekomen vinden :)
 
Dan kan je u al beginnen afvragen waarom ze het laten doorgaan... .

Pas op uiteraard is dat voor vele een zeer mooie bron van inkomsten maar toch... .
 
Coppejans zat op een vlucht met kwalificatiespelers waar ook één persoon van positief is getest, dus die moet ook 14 dagen op zijn kamer opgesloten zitten...
Ik zou zeggen test die mens om de 3 dagen en na 2 negatieve tests laat hem trainen?
14 dagen u kamer niet uit mogen is nefast voor u voorbereiding.
 
Ik was net de nieuwe programmering van Play Sports Open aan het bekijken (vanaf 2 feb start deze zender voor Telenet klanten) en tennis van het ATP tornooi in Melbourne en de ATP Cup wordt er deels LIVE uitgezonden.
 
Heerlijk om 's morgensvroeg weer met de laptop op de schoot naar tennis te kijken :) Wie geeft trouwens commentaar op Play Sports Open? Is dat Ann Devries? Trouwens ook LIVE tennis op Eurosport.

Gelukkig kunnen we bijna altijd rekenen op Mertens, wint voor het eerst van Garcia en speelt kwartfinale. Is toch echt één van de regelmatigste speelsters op de tour!
 
Laatst bewerkt:
Groot Spaans talent blijkbaar, ik heb niks gezien, maar jij precies ook niet.
Waarom zeg je dan 'rackets aan de haak hangen?'
 
Terug
Bovenaan