Providers Telenet King/ Kong

Inderdaad, hadden een telenet abo omdat we met Wigo zaten maar zijn met de gsm's terug overgestapt naar Orange.
Telenet mobiel suckt
 
Inderdaad, hadden een telenet abo omdat we met Wigo zaten maar zijn met de gsm's terug overgestapt naar Orange.
Telenet mobiel suckt
Neemt Orange niet af van Telenet?
Weet wel idd 1 ding blijft wel van telenet mobiel van zodra je een winkel binnen wandelt zit je in de shit.

Ik blijft bij telenet voor internet en tv en proximus voor mobiel.
 
Wij hebben thuis Yugo pakketje van 30 Gb. Kan het zoveel goedkoper dan zonder verlies in mobiele data/internet snelheden etc?
 
Hier ook tevreden van Yugo. In de beginperiode trok die app op de AppleTV op niet veel, maar na enkele updates is het ondertussen wel een volwaardig alternatief. Het mobiele bereik daarentegen is het slechtste van de 3. Geef mij dan maar Proximus.
 
Voor internet en tv ben ik bij telenet.
Nu was er een businessadvisor onlangs gepasseerd en stelde nieuw pakket Klik voor met king gsm abbonoment inclusief.
Is dit netwerk nog steeds kut? Of valt het ondertussen beter mee?
Ik ben net geen 11 jaar bij mobile vikings maar kan voor het hele pakket iets goedkoper bij telenet met iets meer data.
MV is alweer enkele uren down dus vandaar dat ik dat voorstel nog eens aan het bekijken ben.
 
Terug
Bovenaan