Te koop: dell workstation precision tower 7910

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
20/01/2024 22:00

Wojak

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (2/2)
Algemene informatie/specificaties
Workstation pc
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen
Hierbij verkoop ik mijn pc die nog in heel goede staat is:

Betreft een dell precision tower 7910, met volgende voornaamste specs:

-2 CPU's: 2 keer Intel XEON E5-2643 v3
-In totaal 128 GB RAM DDR4 ( 64 GB per CPU) van het type SK Hynix HMA42GR7MFR4N-TF (16GB per lat)
-8 TB harde schijf in RAID 0 configuratie (hardware raid controller aanwezig) (2 keer 4TB Seagate ST4000DM000)
-500 GB SSD Hynix SH920 2.5 7 MM
-2 GPU's: Nvidia Tesla K20C en Nvidia Quadro K2200
-2 netwerkkaarten Intel I210 (gigabit netwerk kaart) en Intel I217-LM
-Windows 10 pro clean install.


Kan getest worden ter plekke bij mij thuis. Is enkel af te halen, daar qua verzending het risico veel te groot is op schade.
Qua prijs: doe een bod en we geraken er wel uit.
 
Ik vind het erg moeilijk om voor dit een richtprijs te bepalen. Als ik de de waarde van de individuele componenten opsom (refurbished prijzen) kom ik op enkele duizenden euro's uit. Maar goed ik weet dat een totaalsysteem niet perse de som is van de individuele componenten.

Dus vandaar doe aub een bod en dan zien we wel of elkaar tegemoet kunnen komen.
 
Ik vind het erg moeilijk om voor dit een richtprijs te bepalen. Als ik de de waarde van de individuele componenten opsom (refurbished prijzen) kom ik op enkele duizenden euro's uit. Maar goed ik weet dat een totaalsysteem niet perse de som is van de individuele componenten.

Dus vandaar doe aub een bod en dan zien we wel of elkaar tegemoet kunnen komen.
Eventueel moet je deze eens bij prijschatting plaatsen, adhv leeftijd ( 8 à 9 jaar ) en realistische refurbished prijzen zal deze config in het beste geval tussen de €500 à €750 bengelen vermoed ik ( je zal de juiste koper nodig hebben ).
Ik zie in onze sector vaker vergelijkbare configs buitengaan aan deze prijzen ( HP Z-Towers, Dell Precision's & Fujitsu Celsius ).
Enkel deze info ter hulp, ik denk dat de meeste kenners hier een vergelijkbare prijsindiciatie zullen hebben,
post gerust even bij prijsschatting want Tweakers is in gevallen als deze geen correcte maatstaaf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan