[TCG] Pokémon

De komende sets hebben wel art van m'n 2 favoriete Pokémon. Darkrai en Rayquaza zeg. Dat worden weer serieuze investeringen 😬😬

Bij de Fnac in Leuven was het, itt andere keren, geen stormloop. Weinig animo voor de Gengar en/of Clefable tin?
Wel een leuke suprise daar: er waren First Partner boxen, er waren Ascended Heroes boxen en er waren Destined Rivals boosters :cheer:

Clefable tin geopend met dochterlief

53 pakjes CRI later: basis set compleet op 2 EX'en na (13 in totaal, 5 dubbels), 4 missende reversen, 9 IR's (2 dubbel), 5 Full Arts (1 dubbel) en 2 SIR's (en dubbel natuurlijk 🤷🏻‍♀️)

Al bij al veel geluk met de pulls.

Edit: morgen mijn mappeke met mijn dubbels van het Mega Era eens meenemen naar een beurs in Diest.

Leukere kaartjes dan in onze Mega Gengar box :D
Daar zit nu eens echt niks in bij de zoon en dochter. Zelfs geen gewone EX.

Ik heb me door de zoon ook laten verleiden om via iemand van mn werk 2 etb's in pre-order mee te bestellen van de 30 annyversary.
Ga proberen er 1 dicht te houden 😊

Pre order kunnen plaatsen voor de nieuwe first partner reeks die vrijdag uitkomt, mij gaan ze niet meer hebben liggen ze.

Wildcards.be is een lokale card shop in Dendermonde. Wel af te halen daar en 1 per persoon
Maar ge weet niet wat de prijs is?? Ge koopt een ticket zonder de prijs te weten als die nu 40 of meer vraagt zijde uw 10 euro kwijt of betaalde veel te veel voor zo nen box, wa ne scam.

Terug
Bovenaan