Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij de Fnac in Leuven was het, itt andere keren, geen stormloop. Weinig animo voor de Gengar en/of Clefable tin?
Wel een leuke suprise daar: er waren First Partner boxen, er waren Ascended Heroes boxen en er waren Destined Rivals boosters
The annual Japan Championships is currently taking place, and two 30th Celebration products were just revealed! A new "30th Celebration Futuristic Box"
www.pokebeach.com
Sh*t , ik verzamel alle kaarten van Rend
Dat zal een dure bedoening worden
En het zijn dan nog bij de lelijkste kaarten die hij gemaakt heeft tot nu toe +logo verpest alles
53 pakjes CRI later: basis set compleet op 2 EX'en na (13 in totaal, 5 dubbels), 4 missende reversen, 9 IR's (2 dubbel), 5 Full Arts (1 dubbel) en 2 SIR's (en dubbel natuurlijk )
Al bij al veel geluk met de pulls.
Edit: morgen mijn mappeke met mijn dubbels van het Mega Era eens meenemen naar een beurs in Diest.
Ik heb me door de zoon ook laten verleiden om via iemand van mn werk 2 etb's in pre-order mee te bestellen van de 30 annyversary.
Ga proberen er 1 dicht te houden