Is altijd in de special sets net zoals Prismatic enzoIk vind het weer een erg mooie set. ASC vind ik overigens maar onnozel. Allemaal art die uit vorige sets komt. Liever mooie nieuwe tekeningetjes zoals in POR.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is altijd in de special sets net zoals Prismatic enzoIk vind het weer een erg mooie set. ASC vind ik overigens maar onnozel. Allemaal art die uit vorige sets komt. Liever mooie nieuwe tekeningetjes zoals in POR.
16 pakjes Perfect Order geopend, 3 EX'en en Dedenne IR.
Wel nog maar 8 kaartjes nodig van de standaard set minus EX'en.
Da's lief maar ik heb nog 6 pakjes en een boosterbox om te openen.Heb er redelijk wat dubbel. Je mag anders de 8 die je ontbreekt via PM doorsturen. Dan kijk ik eens

We moeten misschien eens iemand vinden die een BG Pokémon Ruildag wil organiseren.Wollah ik zoek binnenkort wel nog nen hoop reverses van POR.

Doen! Kem veel bulk vandoen xDWe moeten misschien eens iemand vinden die een BG Pokémon Ruildag wil organiseren.![]()
Ik ook, bulk ruildag doen dusDoen! Kem veel bulk vandoen xD

6 pakjes zijn er ook nog aan gegaan, Mega Clefable SIRDa's lief maar ik heb nog 6 pakjes en een boosterbox om te openen.![]()
, nog 3 kaarten en 5 EX'en nodig voor de standaardset. Oh en Dedenne IR heb ik nu dubbel...Doen! Kem veel bulk vandoen xD
Wie, wat, waar? Wie doet er mee, voor welke sets en locatie?Ik ook, bulk ruildag doen dus![]()
Fuck You.Mega Clefable SIR![]()
Die Mega was mijn set chase, kheb wel de Clefairy gepulled.
Da's 1 van mijn favorieten uit deze set.Die Mega was mijn set chase, kheb wel de Clefairy gepulled.

Weird flex but ok.![]()
Nog 8 te gaan![]()
Zeker datWeird flex but ok.

Ne 4 pocket binder kopen, dan zijde klaar na 8 xDZeker dat
Gewoon mijn favoriete kaart van vorig jaar , samen met de misty psyduck , maar die is net een tikkeltje te duur om hetzelfde te doen![]()
SameIk ontbreek nog wat reverse holo’s voor mijn POR master set. Moesten er mensen hier er nog wat hebben liggen, hit me up ! En nog wat bulk kaarten van surging sparks voor mijn dochter.