Nog niet eens zeker dat ze effectief naar hier komen. Als ze komen, verwacht ik ze na de Friends actie.Is er iemand die weet wanneer de mcdonalds kaarten uitkomt in Belgie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet eens zeker dat ze effectief naar hier komen. Als ze komen, verwacht ik ze na de Friends actie.Is er iemand die weet wanneer de mcdonalds kaarten uitkomt in Belgie?
Die first partner mag er af.
Aangepast, had het erbij gezet omdat het ook op de doos staat.Die first partner mag er af.
Amai, da was me nog niet opgevallen, ik las het en vond het verwarrend met die andere first partner box, die echt zo heet.Aangepast, had het erbij gezet omdat het ook op de doos staat.

Ze zijn helemaal gek geworden
Als er iemand nog wat Bulk 151 heeft liggen, best even controleren of er nog reverse gengars tussen zitten.
Hier geen geluk allemaal gewone.
Die staan nu minstens aan 10 euro![]()
ik heb hier nog een kleine bulk liggen van 151 ma die booster bundle richting de 2k heel zot!Ze zijn helemaal gek geworden
Als er iemand nog wat Bulk 151 heeft liggen, best even controleren of er nog reverse gengars tussen zitten.
Hier geen geluk allemaal gewone.
Die staan nu minstens aan 10 euro![]()
Ik wil mijn begonnen set 151 van de hand doen. Niet compleet, maar wel een paar mooie kaarten tussen. Waar ga ik daar best mee naar toe?
ik heb hier nog een kleine bulk liggen van 151 ma die booster bundle richting de 2k heel zot!
upc enz. Waarom zijn die nu weeral zo hard gestegen. upc richting de 600€
Last sold op eBay is 1750 euro , maar dat is al van vorige maand , op dit moment vermoed ik net boven de 2000 euroWat is eigenlijk de waarde van een masterset van 151?
Zal nog wel meer zijn zijn heel wat kaarten verdubbeld in prijs.Last sold op eBay is 1750 euro , maar dat is al van vorige maand , op dit moment vermoed ik net boven de 2000 euro
Gewoon wachten, zal net als Perfect Order nog goedkoper worden.Het is misschien nog wat vroeg, maar de volgende set, Chaos Rising, komt uit op 22 mei.
Al te bestellen op een duitse site. Wel uitkijken dat je niet de duitse variant besteld.
ETB: €60
Boosterbox: €180
verzending is wel €15 // Ik heb mijn bestelling daar net geplaatst.
Licht gevalletje van fomo, maar zorgt ook wel voor rust.Gewoon wachten, zal net als Perfect Order nog goedkoper worden.
Set heeft 120 kaarten, dus relatief klein, maar veel beter in mijn ogen dan Perfect Order.