[TCG] Pokémon

Laatste hits.

Staat van de binder na 51 boosters. Nog 51 kaarten nodig van de standaard set (zonder reverse en secret rares) en daar zitten 26 Double Rares bij. 😑

Release van de komende weken (met bol link als ik die ken):

20 maart:
Ascended Heroes - Premium Poster Collection - Mega Lucario EX (10 boosters)
Ascended Heroes - Premium Poster Collection - Mega Gardevoir EX (10 boosters)
Ascended Heroes - Deluxe Pin Collection (5 boosters)
First Partner Illustration Collection (2 boosters, MEG & PFL, volgens foto's, en pakje met 3 illustration rares)

27 maart:
Perfect Order, alles

24 april
Ascended Heroes - Booster Bundle (6 boosters)
Ascended Heroes EX Box: Mega Meganium (4 boosters)
Ascended Heroes EX Box: Mega Feraligatr (4 boosters)
Ascended Heroes EX Box: Mega Emboar (4 boosters)

Laatst bewerkt:
Moest dernet in de DreamLand zijn. Ze hebben precies weer goed wat Charizard tins aan 25,99 binnen. En heel veel JTG en SSP boosters aan 5,99.

Ze zijn helemaal gek geworden :p

Als er iemand nog wat Bulk 151 heeft liggen, best even controleren of er nog reverse gengars tussen zitten.
Hier geen geluk allemaal gewone.

Die staan nu minstens aan 10 euro 🤯

Als er iemand nog wat Bulk 151 heeft liggen, best even controleren of er nog reverse gengars tussen zitten.

Ik wil mijn begonnen set 151 van de hand doen. Niet compleet, maar wel een paar mooie kaarten tussen. Waar ga ik daar best mee naar toe?

ik heb hier nog een kleine bulk liggen van 151 ma die booster bundle richting de 2k heel zot!
upc enz. Waarom zijn die nu weeral zo hard gestegen. upc richting de 600€

Ik wil mijn begonnen set 151 van de hand doen. Niet compleet, maar wel een paar mooie kaarten tussen. Waar ga ik daar best mee naar toe?

Goed je prijzen zelf opzoeken via cardmarket
Je zal ze het snelst kwijtraken vermoed ik via een Pokémon FB groep.

Als je cardmarket laagste prijzen vraagt, zal je deze wel snel kunnen verkopen (aangezien hele populaire set).
Aangezien populaire set zou ik iedereen die 70-80% bied gewoon standaard skippen.
Tenzij je geen gedoe wilt en er snel afwilt ;)

ik heb hier nog een kleine bulk liggen van 151 ma die booster bundle richting de 2k heel zot!
upc enz. Waarom zijn die nu weeral zo hard gestegen. upc richting de 600€

De prijzen van enkele kaarten zijn geëxplodeerd.
Bvb. blastoise is van 80 naar 160 gegaan afgelopen weken

151 wordt niet meer gemaakt zeker? Vandaar wss. En in de officiële TCG competities worden er binnenkort ook een hoop sets uit S&V uit roulatie gehaald.

Het is misschien nog wat vroeg, maar de volgende set, Chaos Rising, komt uit op 22 mei.

Al te bestellen op een duitse site. Wel uitkijken dat je niet de duitse variant besteld.

ETB: €60
Boosterbox: €180
verzending is wel €15 // Ik heb mijn bestelling daar net geplaatst.

Het is misschien nog wat vroeg, maar de volgende set, Chaos Rising, komt uit op 22 mei.

Al te bestellen op een duitse site. Wel uitkijken dat je niet de duitse variant besteld.

ETB: €60
Boosterbox: €180
verzending is wel €15 // Ik heb mijn bestelling daar net geplaatst.
Gewoon wachten, zal net als Perfect Order nog goedkoper worden.

Terug
Bovenaan