Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk komt Cardmarket snel met een oplossing voor een vervanging van de tracked letter.
Beurzen (met normale standhouders) worden op deze manier wel de plaats om te kopen.

Dat ze zoiets zouden doen voor bv van die mini sets als Black Bolt of White Flare
Hoezo noemt gij dat kleine sets? xDof Paldean Fates
Ja, dat zijn toch kleine sets als ge enkel voor de basis gaat en niet alle artwork rares enzo meetelt.Hoezo noemt gij dat kleine sets? xD
Is gewoon altijd zo bij special sets, geen BB en losse packs, klagen we al jaren over en zal nooit veranderen.
Lol, omdat Ascended gewoon een specialty set is zoals Prismatic...Ja, dat zijn toch kleine sets als ge enkel voor de basis gaat en niet alle artwork rares enzo meetelt.
Ik tel op basis van het nummer dat onderaan achter de / staat.
Dan zijn White Flare, Black Bolt en PFL, PAF, kleine sets. Want allemaal onder de 100 te verzamelen (basis)kaarten.
Waarom is Ascended dan een speciale set? Omdat ze JTG en DRI artwork recycleren/combineren en aanvullen met wat nieuwe megas?
Iemand al een idee wat er in Perfect Order zou zitten? Set spreekt mij totaal niet aan voorlopig, maar zie ook nergens welke kaartjes erin zouden zitten.
Tnx, niks voor mij dus! (scheelt weer wat centen haha)![]()
"Nullifying Zero" Secret Rares Revealed! - PokeBeach
The secret rares from Nullifying Zero are now being posted to social media by fans! The set releases on Friday. Keep checking back here for more cards andwww.pokebeach.com
Ik koop gewoon een sealed BB/ETB en mss een 2de cheap ETB voor iets te openen.Tnx, niks voor mij dus! (scheelt weer wat centen haha)
Er is amper product, geef het nog 2 maand, zal een dure kaart blijven, maar geen 400 normaal...Die nieuwe Pikachu van AH 400€ op CM als laagste prijs, waar gaan we toch naartoe...