[TCG] Pokémon

Mijn 26 pakjes zijn ondertussen geopend, 6 Double Rares, 1 IR, 1 item full art en 1 mega attack rare.

Als ik alles goed ingegeven heb en voor een masterset zou gaan, zit ik aan 179/617. :crazy:

Overzichtje van wat er komende weken/maanden uitkomt.

Laatst bewerkt:
Hopelijk komt Cardmarket snel met een oplossing voor een vervanging van de tracked letter.
Beurzen (met normale standhouders) worden op deze manier wel de plaats om te kopen.

Hopelijk komt Cardmarket snel met een oplossing voor een vervanging van de tracked letter.
Beurzen (met normale standhouders) worden op deze manier wel de plaats om te kopen.

Het is er inderdaad wat over tegenwoordig.
Vinted vind ik ook wel een oké plaats om kaartjes te kopen en te verkopen. Ik zou daar nu geen zotte kaarten op kopen, maar voor de kleinere kaartjes is da perfect. Als je wa combineert vallen die verzendingskosten best wel mee.

Eigenlijk toch maar triest dat ze zo'n grote nieuwe set zonder losse boosters lossen.
Dat ze zoiets zouden doen voor bv van die mini sets als Black Bolt of White Flare, of Phantasmal Flames of Paldean Fates, dat zou ik nog begrijpen, maar zit zijn 217 kaarten die je moet/kan gaan verzamelen door enkel blisters of boxen of andere huge overpriced sets te kopen.
En de release is al helemaal onnozel vind ik.
Denk ook niet dat de ETB het volgende week vrijdag gaat oplossen 🙃

Hoezo noemt gij dat kleine sets? xD

Is gewoon altijd zo bij special sets, geen BB en losse packs, klagen we al jaren over en zal nooit veranderen.
Ja, dat zijn toch kleine sets als ge enkel voor de basis gaat en niet alle artwork rares enzo meetelt.
Ik tel op basis van het nummer dat onderaan achter de / staat.
Dan zijn White Flare, Black Bolt en PFL, PAF, kleine sets. Want allemaal onder de 100 te verzamelen (basis)kaarten.
Waarom is Ascended dan een speciale set? Omdat ze JTG en DRI artwork recycleren/combineren en aanvullen met wat nieuwe megas?

Ja, dat zijn toch kleine sets als ge enkel voor de basis gaat en niet alle artwork rares enzo meetelt.
Ik tel op basis van het nummer dat onderaan achter de / staat.
Dan zijn White Flare, Black Bolt en PFL, PAF, kleine sets. Want allemaal onder de 100 te verzamelen (basis)kaarten.
Waarom is Ascended dan een speciale set? Omdat ze JTG en DRI artwork recycleren/combineren en aanvullen met wat nieuwe megas?
Lol, omdat Ascended gewoon een specialty set is zoals Prismatic...

Die base set bestaat vooral uit reprints en veel trainers, wat goed is voor spelers en de speciale kaarten is meestal een combo van iets nieuw met iets dat ze terug brengen. In prismatic waren de Eevees nieuw en dat het grote thema, maar de andere SIR's waren nieuwe arts voor kaarten uit sets van het voorbije jaar. Ascended doet net hetzelfde, veel reprints en heruitgaves van kaarten met een andere artwork: Mewtwo, tera Pickachu, clefairy, zoroark, ... Maar ook een nieuwe toevoeging zijnde de nieuwe Mega's van de Z-A game met een nieuwe soort Full art.

PFL is inderdaad een klein setje en de volgende main set Perfect Order is ook een kleintje.
Maar PAF, DRI, B/W en Asc zijn grote sets, enkel naar de base kaarten kijken is een beetje raar.

Wat Nullifying Zero aan het openen, ben er weer in geslaagd om de Engelse ETB-promo in het Japans te hebben. De Zekrom van Mega Dream heb ik ook al.

Iemand al een idee wat er in Perfect Order zou zitten? Set spreekt mij totaal niet aan voorlopig, maar zie ook nergens welke kaartjes erin zouden zitten.

Tnx, niks voor mij dus! (scheelt weer wat centen haha)
Ik koop gewoon een sealed BB/ETB en mss een 2de cheap ETB voor iets te openen.
Klein setje makkelijk om te verzamelen en zal wrs cheap zijn want niemand wilt het, die singles koop ik wel los, zijn er niet veel en wrs ook weer cheap, wat goed is want ASC doet me twijfelen om te stoppen met mijn Mega collecte xD

Heb de Rowlett, Dedenne en Tyrunt in't Japans. Nog 8 pakjes + nog een box om te rippen als ik wil.

Voor mij wel leuke set want ik ben Legends ZA nog aan het spelen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan