[TCG] Pokémon

Lees van mensen die gewoon fake kaarten krijgen bij hun PFL ETB's van Bol.

Hoe zielig moet ge wel niet zijn als ge u met zulke praktijken bezig houdt (het resealen en terugsturen naar Bol).

Was aan het kijken voor een binder voor Ascended Heroes. 217 gewone kaarten, waarvan de mons die niet dubble rare zijn zoals in de Japanse set, een energy reverse en pokébal reverse krijgen en de item/trainer-kaarten een reverse. Plus nog eens de 'secret rares'.

Wordt toch even nadenken hoe ik alles ga organiseren.

Was aan het kijken voor een binder voor Ascended Heroes. 217 gewone kaarten, waarvan de mons die niet dubble rare zijn zoals in de Japanse set, een energy reverse en pokébal reverse krijgen en de item/trainer-kaarten een reverse. Plus nog eens de 'secret rares'.

Wordt toch even nadenken hoe ik alles ga organiseren.

Dus 3 versies per kaart? Vrij lame. Zoals die 4 versies bij Black/White ook al lame waren. Krijg je toch niet verzameld.

Ik heb uit 3 boosterboxen Mega Dream: 11 energy reverses, 10 pokébal reverses, 27 double rares, 9 art rares, 4 secret rares en 3 mega attack rares (Charizard X, Lucario en Scrafty)

Vandaar dat ik twijfel om plaats te houden voor de reverse kaarten.

De prijzen bij Smyth Toys voor Pokemon zijn ook bekend. Nederlandse speelgoedwinkel die verkoopt aan retailprijzen. Weten we ineens hoeveel Mediamarkt en consoorten teveel vragen. Blijkbaar is een ETB wel in prijs gestegen.

Tech Sticker Collection (19,99 EUR) - 30 januari

2 Pack (12,99 EUR) - 30 januari

ETB (65,99 EUR) - 20 februari

Mini Tin (12,99 EUR) - 20 februari

Mega Charizard X / Y Tin (27,99 EUR) - 20 februari

Ascended Heroes Poster Collection (68,99 EUR) - 20 maart

First Partners Pin Collection (37,99 EUR) - 20 maart

Pokemon Day 2026 Collection (24,99 EUR) - 30 januari

De dichtstbijzijnde winkel: https://www.smythstoys.com/nl/nl-nl/storefinder/storedetails/roosendaal. Voor mij valt het nog mee qua afstand.

Mijn pre-order van 30y anniversary pakket en het Komala duopakket zou in de brievenbus zitten volgens GLS.
Ben al benieuwd naar vanavond :cheer:

Terug
Bovenaan