NemesisBE
Well-known member
In store of online??Dreamland heeft B&W ETB's voor 59,99.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In store of online??Dreamland heeft B&W ETB's voor 59,99.
Store.In store of online??
Cool, straks eens gaan kijken dan.Store.
Was aan het kijken voor een binder voor Ascended Heroes. 217 gewone kaarten, waarvan de mons die niet dubble rare zijn zoals in de Japanse set, een energy reverse en pokébal reverse krijgen en de item/trainer-kaarten een reverse. Plus nog eens de 'secret rares'.
Wordt toch even nadenken hoe ik alles ga organiseren.
Bwa, deze keer is er geen rarity verschil, bij B/W wel en da is lastiger. Maar ja is niet altijd het leukste om te verzamelen.Dus 3 versies per kaart? Vrij lame. Zoals die 4 versies bij Black/White ook al lame waren. Krijg je toch niet verzameld.
Heb ook net een XL besteld om mijn hits in te bewaren, had al een gewone 12 pocket, maar ga ze verhuizen naar de XL.Ik heb alvast toch al zo nen Vault X XL map bijbesteld
En voor het eerst ook een map om toploaders in te bewaren.

Ascended Heroes zou bij Standaard Boekhandel 72,99 euro zijn: https://www.standaardboekhandel.be/...d-heroes--elite-trainer-box-eng-0196214132474
Zijn die 10% vouchers van Benefits@Work daar geldig voor, of niet?
.Waar heb je besteld dat het zo snel is toegekomen? Normaal komt 30y anni pas uit komende vrijdag.Mijn pre-order van 30y anniversary pakket en het Komala duopakket zou in de brievenbus zitten volgens GLS.
Ben al benieuwd naar vanavond![]()
Outpost Brussels.Waar heb je besteld dat het zo snel is toegekomen? Normaal komt 30y anni pas uit komende vrijdag.

Outpost Brussels.
Gisterenavond verzonden zag ik, en GLS was snel![]()